امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۲۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش خبرنگار  تفکر جوان به  نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان ، در دومین روز از برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی، سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، جعفری معاون بهره برداری و بازرگانی راه آهن و نوراله بیرانوند معاون تامین سرمایه و اقتصاد حمل و نقل راه آهن از غرفه نمایشگاهی شرکت چند وجهی فولاد لجستیک بازدید کردند.
قبادی، مدیرعامل شرکت چند وجهی فولاد لجستیک، ضمن خوش‌ آمدگویی به بازدید کنندگان و با اشاره به اهمیت حمل و نقل ریلی که مورد تاکید ویژه مسئولان کشوری و استانی است، خاطرنشان کرد: از دیرباز همکاری های بسیار تنگاتنگی میان شرکت فولاد لجستیک و راه آهن جمهوری اسلامی ایران بوده است.
وی افزود: با در اختیار داشتن ظرفیت ناوگان ریلی شرکت فولاد لجستیک و همچنین افزایش ظرفیت مواد اولیه فولاد برای ارسال محصول و از سویی تبعات حمل و نقل جاده ای، توجه و اهتمام لازم بر توسعه و گسترش حمل ونقل ریلی یک اصل مهم و ضروری است.
قبادی با اشاره به افزایش نرخ حق دسترسی و لکوموتیو شرکت راه آهن در سال جاری اظهار داشت: این موضوع در کنار افزایش نرخ هزینه تعمیرات واگن های باری، باعث زیان آور شدن شرکت های ریلی خواهد شد و نرخ حمل و نقل ریلی با حمل و نقل جاده ای برابری خواهد کرد.

سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهور اسلامی ایران در این بازدید، اظهار داشت: شرکت راه‌ آهن با عزم و اراده در حمایت از شرکت‌ هایی ریلی، موضوع افزایش نرخ دسترسی و لکوموتیو و همچنین افزایش نرخ هزینه تعمیرات واگن های باری را پیگیری خواهد کرد تا باعث بروز مشکلات در شرکت های ریلی نشود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد