امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۱۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بخش جراحی قلب بیمارستان گلستان اهواز برای افزایش ظرفیت پذیرش بیماران ، روز شنبه به بیمارستان امام خمینی(ره) این شهر انتقال یافت.

دکتر فرهاد سلطانی شامگاه در گفت و گو با خبرنگار تفکر جوان بیان کرد: به دنبال افزایش مراجعه بیماران مبتلا به کرونا به مراکز بیمارستانی اهواز، از جمعه شب ۵۰ تخت به بیمارستان گلستان اضافه کردیم تا پاسخگوی مراجعه کنندگان باشیم.

وی با بیان اینکه همچنان بار مراجعه بیماران مشکوک به کرونا به مراکز درمانی و بیمارستانی خوزستان افزایشی است و هنوز با کمبود تخت روبه رو هستیم افزود: این احتمال وجود دارد که در روزهای آینده تعداد تخت‌های بیمارستانی خوزستان را افزایش دهیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: باید برخی بازبینی‌ها از نظر معیارهای ترخیص و پذیرش بیمار در بیمارستان‌های زیرپوشش این دانشگاه انجام دهیم به گونه‌ای که هر مریضی را پذیرش نکنیم. به عنوان مثال مریض‌های غیرضروری کرونایی قرنطینه خانگی شوند و مریض‌های عادی را فعلا پذیرش نکنیم تا تخت کافی برای بیماران بدحال کرونایی داشته باشیم.

وی افزود: بیمارستان شهید منفرد نیاکی ارتش در اهواز، به دلیل نداشتن دستگاه سی تی اسکن، تنها دارای تخت عادی است اما بیمارستان علامه کرمی اهواز دارای ۱۴ تخت آی سی یو و ۳۵ تخت عادی است و به طور کامل با مجموعه علوم پزشکی اهواز همکاری کرده است.

سلطانی در خصوص کمبود پرستار در خوزستان نیز گفت: علاوه بر جابه‌جایی نیروهای پرستار که انجام شد، برخی افراد فارغ‌التحصیل را که متقاضی طرح بودند وارد کار کردیم و تا حدودی مشکل کمبود پرستار در بیمارستان‌های استان برطرف شد ولی همچنان از تعداد بیماران مبتلا به کرونا کاسته نشده است.

هم اکنون ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی و هشت شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد