امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۳۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

رییس سازمان ملی استاندارد وتحقیقات صنعتی ایران گفت: زمینه ترخیص ۲۶۵ هزار تن ذرت خوراک دام و طیور از بندر امام خمینی (ره) به زودی فراهم می شود.

به گزارش تفکر جوان ،غلامرضا شریعتی   در حاشیه نشست با جمعی از مسئولان خوزستان در بندر ماهشهر در جمع خبرنگاران بیان کرد: این ذرت‌ها توسط بخش خصوصی وارد شده است اما مواردی در خصوص استاندارد سازی این محموله مطرح بود که پژوهشگاه سازمان استاندارد عملیات خاص را بر روی آن‌ها انجام داده و به زودی موارد مزبوربرطرف خواهد شد.

وی گفت: با حل مشکل این محموله و عرضه آن به بازار، مشکل بسیاری از تولیدکنندگان دام و مرغ نیز حل خواهد شد.

شریعتی با اشاره به هدف از سفر خود به خوزستان ادامه داد: دربحث ترخیص غلات و نهاده‌ها از بندر امام (ره) با مشکلاتی مواجه بودیم و انباشت کالا در بندر زیاد بود که برای بررسی این مشکلات و تسهیل روند ترخیص کالا به این منطقه سفر کردم.

رییس سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی بیان کرد: در کنار توجه به سلامت جامعه ، سازمان ملی استاندارد به فکر سرعت بخشی به واردات و کمک به ترخیص هر چه زودتر کالاها از بندر نیز است.

وی با اشاره به موضوع ذرت های آلوده در بندر امام (ره) ادامه داد:  در خصوص ذرت های آلوده که چندسالی در بندر امام دپو شده اند با دستور رییس جمهوری از سال گذشته عملیات برگشت آن ها انجام گرفته و تا کنون ۷۰ هزار تن از ۱۴ هزار تن برگشت خورده است.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران  به منظور بررسی وضعیت محموله های ترخیص نشده در بندر امام (ره) و بازدید از آزمایشگاه های این سازمان به شهرستان ماهشهر سفر کرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد