امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۲۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

فرماندار اهواز گفت: ۴۸ واحد صنفی در سه روز گذشته به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان اهواز پلمب شدند.

جمال عالمی نیسی  در گفت و گو با خبرنگار تفکر جوان،اظهار داشت: در سه روز اخیر از سه هزار و ۹۳۴ واحد صنفی در اهواز بازدید شد که سه هزار و ۸۶ تذکر شفاهی و ۱۵۵ اخطار کتبی به آنها داده شد؛ همچنین از صاحبان ۳۹ مغازه و محل کسب تعهد لازم گرفته شد.

رییس ستاد مدیریت کرونا در اهواز ادامه داد: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی اهواز، بازدید از بازار و اصناف همه روزه انجام می‌شود و به آن دسته از اصنافی که شیوه نامه کرونایی را اجرا نکنند، ابتدا تذکر سپس اخطار و در محل آخر محل کسب آنها پلمب می‌شود.

وی با بیان اینکه نظارت ویژه‌ای بر دست فروشان و بازارچه‌های حاشیه شهر اهواز داریم افزود: در مناطق حاشیه شهر پروتکل های بهداشتی به خوبی اجرا نمی شود لذا سعی کردیم از تردد بی رویه در این مناطق جلوگیری کنیم.

عالمی نیسی گفت: ما در حد توان می‌توانیم از تجمع مردم جلوگیری کنیم و بخش مهمی از کار بر عهده خود مردم است لذا انتظار داریم مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از حضور در تجمع و دورهمی پرهیز کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به وضعیت قرمز اهواز، ورود خودروهای با پلاک غیر بومی و خروج خودروهای با پلاک بومی از این شهر ممنوع است که انتظار داریم مردم با عوامل پلیس همکاری کنند.

هم اکنون ۱۱ شهرستان استان خوزستان از جمله اهواز در وضعیت قرمز کرونایی و هشت شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد