امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۴۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

تیم فوتسال اهورا بهبهان در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور برابر حریف خود تیم شهروند ساری مغلوب شد.

به گزارش تفکر جوان ، تیم اهورا بهبهان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتسال پذیرای تیم شهروند ساری در بهبهان بود که در نهایت این دیدار با نتیجه پنج بر سه به سود شهروند ساری به پایان رسید.

۲ تیم اهورا بهبهان و شهروند ساری در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که دیدار رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر یک به سود شهروند ساری به پایان رسیده بود که این موضوع انگیزه بازیکنان اهورا را برای برد در این دیدار دوچندان می‌کرد.

در نیمه نخست این بازی، بازیکنان تیم اهورا توپ و میدان را در اختیار داشتند و گل اول بازی را به ثمر رساندند اما تیم میهمان پس از دقایقی گل تساوی را به ثمر رساند و در ادامه برای ۲ بار دیگر دروازه اهورا را باز کرد تا نتیجه بازی سه بر یک شود. در نیمه دوم تیم اهورا فشار حملاتش را بیشتر کرد و گل دوم را به ثمر رساند.

در اواسط نیمه دوم تیم شهروند ساری برای ۲ بار دیگر دروازه تیم اهورا را باز کرد. در دقایق پایانی بازیکنان اهورا گل سوم خود را وارد دروازه حریف کردند.

در این دیدار فخرالدین موسوی پور، سجاد مسیحی و حمیدرضا یوسفی برای اهورا گلزنی کردند همچنین بهداد شیخ احمدی و رضا قنبری هر کدام ۲ گل و امیرحسین اسماعیلی برای تیم شهروند ساری گلزنی کردند.

نماینده خوزستان سومین فصل حضورش در لیگ را تجربه می‌کند. تیم های شهروند ساری و اهورا اکنون با کسب ۱۲ امتیاز در مکان ششم و هفتم جدول رده بندی گروه ب لیگ برتر فوتسال جای گرفته اند.

تیم ملی حفاری دیگر نماینده خوزستان که تاکنون نتایج ضعیفی کسب کرده، در این هفته میهمان تیم ایمان شیراز بود که با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد