امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۰۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پروژه های حفاری گفت: در چارچوب قرارداد جدید با مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، دستگاه حفاری سنگین خشکی  ۳۳  فتح این شرکت یک حلقه چاه اکتشافی در استان گلستان حفر و تکمیل می کند.

به گزارش تفکر جوان به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران  علیرضا لایجی روز سه شنبه (پنجم  اسفندماه ۹۹) در توضیح بیشتر در این باره افزود: این دستگاه پس از حفر چاه های اکتشافی دنگ – ۱ در استان فارس که کشف مخزن گازی ارم را تثبیت کرد و یک حلقه چاه در سوسنگرد در استان خوزستان هم اکنون در حال جابجایی به  موقعیت چاه هیرکان در استان گلستان است.

وی اظهار کرد: این دستگاه از شمار دکل های حفاری روزآمد شرکت است که به سامانه گرداننده فوقانی و سیستم مدیریت پسماند مجهز می باشد.

لایجی گفت: متخصصان و کارکنان دکل حفاری ۳۳ فتح از نیروهای عملیاتی مجرب ملی حفاری هستند که تجارب  فنی و تخصصی ارزشمندی در زمینه حفاری  چاه های اکتشافی دارند.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پروژه های حفاری افزود: لوکیشن (محل نصب) این دستگاه  آماده و تجهیزات دستگاه همزمان با انتقال به منطقه در حال نصب است.

وی اظهار کرد: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، امید است این دستگاه قبل از پایان سال ۹۹ عملیات حفاری چاه مورد نظر را اغاز نماید.

لایجی گفت:  این شرکت همزمان دو پروژه ۶+۸ حلقه چاه اکتشافی را در دست اجرا دارد که حفاری ۶ حلقه چاه به اتمام رسیده و سه حلقه در مراحل حفاری می باشد.

 معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پروژه های حفاری افزود: در پروژه جدید نیز حفاری ۴ حلقه چاه اکتشافی در مراحل اجرایی شدن است که  یکی از چاه ها در استان گلستان حفاری می شود.

دستگاه حفاری سنگین ۳۳  فتح اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۰  به ناوگان حفاری شرکت ملی حفاری ایران پیوست و تا به امروز حفر و تکمیل ۲۲ حلقه چاه های اکتشافی و توسعه ای توصیفی به متراژ ۶۴ هزار و ۸۷۹ متر را در کارنامه خود دارد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد