امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۱۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

استاندار خوزستان با اشاره به پیگیری‌های چند روز اخیر برای رفع موانع موجود در مسیر ادامه فعالیت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه گفت: مدیریت ارشد استان خوزستان موافق دولتی شدن هیچ کارخانه‌ای نیست و امیدواریم حکم دستگاه قضایی درباره این شرکت عادلانه و به نفع تولید باشد.

به گزارش تفکر جوان ، قاسم سلیمانی دشتکی سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی روزهای اخیر مسائل و مشکلات مربوط به تداوم فعالیت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه مورد پیگیری قرار گرفت و در همین رابطه مذاکراتی با مسئولان دستگاه قضایی، اعضای شورای تامین استان و همچنین مدیران این شرکت انجام شد.

وی بر پرداخت به موقع حقوق، پاداش و عیدی کارکنان این شرکت تاکید کرد و ادامه ‌داد: سیاست مجموعه مدیریت ارشد خوزستان رفع موانع تولید در مسیر فعالیت این شرکت است تا در شرایطی آرام به مسائل موجود در حوزه قضائی هفت تپه رسیدگی شود.

استاندار خوزستان یادآورشد: شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه علاوه بر تولید شکر صنایع جانبی دیگری را در دست احداث دارد و لازم است با همکاری که صورت می‌گیرد هرچه زودتر این واحدها به بهره‌برداری برسند.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر اینکه مخالف دولتی شدن هفت تپه و هر کارخانه دیگری هستم ادامه ‌داد: امیدوارم دستگاه قضایی همانگونه که انتظار می‌رود به نفع تولید و اشتغال برای هفت تپه حکم صادر کند تا از این طریق کارگران نیز با آرامش بیشتری به حقوق خود دست یابند.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با بیش از پنج هزار نیروی کار در ۱۵ کیلومتری شوش واقع شده است.

پرونده فسخ قرارداد واگذاری کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به قوه قضائیه ارجاع شده تا در این خصوص حکم نهایی صادر شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد