امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۴۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

در یازدهمین همایش مدیریت مالی ایران، شرکت فولاد خوزستان موفق به دریافت تندیس سیمین جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.

به گزارش تفکر جوان به نقل از خبرنگار روابط‌ عمومی، یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ با حضور جمعی از مسئولان کشوری، مدیران شرکت‌ ها و اساتید دانشگاه در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی تهران برگزار شد.
در ابتدای این همایش دکتر مجید قاسمی رئیس انجمن مدیریت مالی ایران با اشاره به اهمیت پرداختن به اقتصاد مقاوتی گفت: خوشحالیم شکل‌گیری انجمن مدیریت مالی ایران را در سال جاری اعلام کنیم. اقتصاد مقاومتی بر اساس شعور ملی شکل گرفته و برای رسیدن به نقطه عطف، می‌بایست دست به دست هم دهیم.
وی افزود: سیاست‌ های اقتصاد مقاومتی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و از سوی صاحب‌ نظران تعیین شده است. اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در بستر تلاش و همت مدیران عالی و اجرایی امکان‌ پذیر است.
قاسمی گفت: مبحث مالی مهم‌ ترین بخش اقتصاد مقاومتی را شکل می‎‌دهد. اصلاح و تقویت نظام پولی و مالی کشور از مهم‌ ترین اهداف اقتصاد مقاومتی است. این ساختار باید به سمت تقویت و حمایت بخش واقعی اقتصاد حرکت کند.
در ادامه این مراسم دکتر محمدرضا انواری دبیر انجمن مدیریت مالی ایران، سال جاری را یکی از سخت‌ ترین سال های اقتصاد کشور دانست و افزود: در سال ۱۳۹۹ به واسطه‌ تشدید تحریم ‎‌های ظالمانه، در کنار همه‌گیری ویروس کرونا، صدمات بسیاری به بخش‌های مختلف کشور به ویژه بخش مالی وارد شد.
وی گفت: حضور داوطلبانه‌ی مدیران مالی در این همایش نشان از درک بالای فکری و شفافیت مالی سازمان مربوطه است.
گزارش خبرنگار ما حاکی است، همایش جایزه ملی مدیریت مالی ایران که از سال ۱۳۸۹ هرساله برگزار می‌ شود، بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ ها و سازمان‌ های شرکت کننده است. حمایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ ها و سازمان‌ ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌ های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و قدردانی از شرکت‌ ها و سازمان‌های برتر مالی و اقتصادی، فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی از جمله اهداف برگزاری این همایش به شمار می رود.
گفتنی است، در پایان این مراسم تندیس سیمین یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران به سرکار خانم زینب هدایت پور مدیر حسابرسی داخلی به نمایندگی از شرکت فولاد خوزستان اهدا شد. در این همایش ابراهیم چهارلنگی رئیس دریافت‌ها و پرداخت‌ها و اشکان افشارپور رئیس بودجه و گزارشات به عنوان نماینده شرکت فولاد خوزستان حضور داشتند.

این شرکت در دهمین دوره همایش جایزه ملی مدیریت مالی ایران در سال ۱۳۹۸ موفق به کسب تندیس بلورین شده بود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد