امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۶:۰۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش خبرنگار مهر، فرج الله خبیر شامگاه دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور جمعی از مسئولان استانی در سالن جلسات استاندار برگزار شد اظهار کرد: شناخت و اطلاع از وضعیت فرهنگ عمومی، اصلاح و ارتقای فرهنگ عمومی و همچنین نظارت و پیگیری مصوبات شورای عالی فرهنگی سه وظیفه اصلی شورای فرهنگ عمومی خوزستان است.

وی تصریح کرد: قبل از انجام هر کاری باید شناخت دقیقی نسبت به آن فعالیت پیدا کرد چرا که شناخت های دقیق ما را به سمت عمل خوب و تصمیم گیری صحیح هدایت می کند. در حقیقت باید شناخت و معرفت ما نسبت به امور بالا باشد تا به نتیجه مطلوب و مورد دلخواه برسیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به اینکه فرهنگ یک حوزه کیفی است و نباید مانند مسائل کمی به آن نگاه کرد، یادآور شد: معضلات و مشکلاتی که در حوزه فرهنگ با آن مواجه هستیم باید شناسایی و بعد برنامه ریزی های لازم برای رفع آنها انجام شود.

خبیر ادامه داد: مقام معظم رهبری ۲۸ سوال را در مورد فرهنگ عمومی طرح کرده اند که «چرا فرهنگ کار در جامعه ضعیف است»، «چرا در زمینه فرهنگ رانندگی منضبط نیستیم» و «چقدر دروغ در میان افراد رواج دارد» از جمله این سوالات هستند.

وی عنوان کرد: پیشنهاد می کنم که یک اتاق فکر برای این شورا تشکیل شود تا ابتدا موضوعات را شناسایی و بررسی و در نهایت نیز برای تهیه مصوبات به خود شورا ارائه دهد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در پایان گفت: تأمین اعتبار برای انجام فعالیت های مختلف در این شورا خوب است و جذب اعتبارات تخصیص داده شده اصلا کار سختی نیست، اما نحوه هزینه کردن این اعتبارات بیش از هر چیز دیگری از اهمیت بالایی برخوردار است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد