امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۱۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

 

✳️ایمان کاهکش// با فسخ قرارداد مجتبی حسینی با نفت مسجدسلیمان و حضور در ذوب آهن، مدیران باشگاه نفت علاوه بر پیگیری حقوقی ماجرا از طریق فدراسیون فوتبال در حال رایزنی برای تعیین سرمربی جدید باشگاه هستند. این در حالی است که در کنار مذاکره با سایر مربیان، استفاده از طرفیت مربیان بومی همچون داریوش یزدی، ابراهیم اشکش، نیز می تواند بعنوان گزینه مدنظر مدیران باشگاه نفت مدنظر قرار گیرد.
به گزارش عصر اولین ها، با فسخ یکطرفه قرارداد مجتبی حسینی با نفت مسجدسلیمان مدیران باشگاه در تکاپوی مذاکره با مربیان مختلف و معرفی سرمربی تیم هستند. طی سال های اخیر نفتی ها در لیگ برتر از مربیان غیربومی متعددی نظیر فکری، مرزبان، تارتار و حسینی بهره برده اند. هر چند که مربیان بومی و توانمندی نیز در این میان می توانند بعنوان گزینه سرمربیگری نفت مسجدسلیمان مدنظر مدیران باشگاه قرار گیرند.
بهروز مکوندی که تجربه صعود با نفتی ها به لیگ برتر و سرمربیگری تیم در لیگ برتر را دارد در کنار داریوش یزدی سرمربی سالهای نه چندان دور نفتی ها که با این تیم نتایج خوبی کسب نمود و ابراهیم اشکش سرمربی فعلی استقلال ملاثانی که چندین بار بعنوان مربی برتر هفته در لیگ یک شناخته شد از جمله مربیانی هستند که با رویکرد استفاده از مربیان بومی می توانند شانس حضور بر روی نیمکت زردپوشان را دارا باشند. باید دید تصمیم مدیران باشگاه نفت در خصوص معرفی سرمربی جدید شیران زاگرس تا چه زمانی به طول خواهد انجامید و آیا نفتی ها می توانند نیم فصل دوم را با نتایج قابل قبولی ادامه دهند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد