امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۲۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

 مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی میلاد خجسته صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) ،  روز زن و گرامیداشت مقام مادر را تبریک گفت.

به گزارش  تفکر جوان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در پیام مهندس سید عبداله موسوی آمده است: میلاد با سعادت عصاره خوبی ها، کوثر قرآن، دخت گرامی نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و بزرگداشت مقام مادر را به کارکنان صنعت نفت به ویژه بانوان شاغل در این صنعت تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 نامگذاری روز تولد شایسته ترین مادر در تاریخ به عنوان روز زن، برخاسته از مکتب حیاتبخش اسلام و ارزش گذاری به جایگاه بانوان و تکریم شخصیت آنان در جامعه است، بی تردید بانوان فرهیخته میهن اسلامی با بهره‌گیری از این فرصت در جهت تعمیق پیوند روحی و تحکیم ارتباط قلبی با آن حضرت به عنوان الگوی ناب انسانی کوشش می نمایند.

امروز نقش زنان در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی هر روز پررنگ تر از گذشته می شود و بانوان گرانقدر شاغل در صنعت نفت علاوه بر نقش مادری ، تربیت فرزندان و مدیریت خانواده، در کمال عفاف و حجاب مسئولیت های محوله کاری را به نحو شایسته به انجام می‌رسانند و ما قدردان آنان هستیم.

 ضمن تبریک میلاد صدیقه طاهره، فجر درخشان آسمان امامت، ولایت و نبوت و تقارن آن با ایام مبارک دهه فجر و سالروز ولادت سلاله پاکش حضرت امام خمینی (ره) ، از درگاه خداوند منان سلامتی و توفیق روز افزون بانوان صنعت نفت خاصه همکاران شرکت ملی حفاری ایران و خانواده های محترم آنان را آرزو مندم.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد