امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۳۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

با حضور مدیرعامل شرکت ملی حفاری و رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید حراست این شرکت برگزار شد.

به گزارش تفکر جوان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این نشست با حضور  مدیران، رؤسا و مسئولان بخش های ستادی و عملیاتی و حراست ملی حفاری و رؤسا و کارشناسان حراست های شرکت ملی نفت ایران، استان خوزستان و شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب و نفت و گاز اروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی در ساختمان مرکزی شرکت برگزار شد.

در این مراسم مهندس سید عبداله موسوی با تبریک میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت ایام  الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: کارآمدی حراست در پویایی، اثربخشی، راندمان کار و بهره وری سازمان ها بسیار اثرگذار است.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش خاطر کارکنان باعث تحقق برنامه های پیش بینی شده در زمان مقرر می گردد، افزود: صنعت نفت نقش کلیدی در برنامه های توسعه اقتصادی کشور دارد و بر همین اساس نیروی انسانی به عنوان سرمایه ای ارزشمند و  تاسیسات و تجهیزات به عنوان عوامل تولید  بسیار مهم و حفاظت از آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

موسوی گفت:  موفقیت حراست در گروه تعامل و همکاری درون سازمانی و برون سازمانی، آموزش، بهره گیری از تجهیزات، سیستم ها، فناوری های نوین و نیروی انسانی توانمند است و آنچه موجب ارتقا حراست به ویژه در بخش های حفاظت فیزیکی و الکترونیک می شود استفاده از سخت افزار ها و نرم افزارها و به کارگیری سامانه های به روز است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تغییرات در سازمان ها را امری طبیعی و براساس دستورالعمل های سازمانی  عنوان و ضمن معرفی آقای سیاوش سهرابی مقدم به عنوان رئیس جدید حراست شرکت از خدمات ارزشمند آقای علی کلاه کج در دوره مسئولیت این اداره تقدیر و برای ایشان آرزوی توفیق نمود.

در این نشست رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران با تبریک ایام مبارک دهه فجر و بزرگداشت یاد و خاطره  بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب، به بیان روند تحولات انقلاب اسلامی، رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و نقش ملت و کارکنان صنعت نفت در پیروزی انقلاب پرداخت.

جهانبخش شریعت با اشاره به اینکه صنعت نفت موتور محرکه اقتصاد کشور است ، گفت: برقراری امنیت، صیانت از نیروی انسانی و حفاظت تاسیسات، تجهیزات و اماکن از وظایف اصلی حراست شرکت ملی نفت ایران است.

وی افزود: حراست چشم بینای سازمان و مدیریت است و به عنوان  مشاور امین و همراه مدیر از برنامه های سازمان صیانت می کند و به طور یقین هیچ برنامه ای بدون همراهی، همکاری و همدلی موثر و مستمر کارکنان محقق نمی گردد.

در ادامه حیدری یکی از مسئولان حراست استان به نقش حراست در تحقق برنامه ها و اهداف سازمان ها پرداخت و از زحمات و تلاش های علی کلاه کج و مجموعه کارکنان شرکت ملی حفاری ایران تقدیر و برای رئیس جدید حراست شرکت آرزوی توفیق نمود.

همچنین علی کلاه کج رئیس سابق حراست شرکت ملی حفاری ایران گزارشی از فعالیت دوره مسئولیت خود ارائه و از همراهی مدیریت و مجموعه کارکنان به ویژه کارکنان تلاشگر اداره حراست قدردانی کرد.

سیاوش سهرابی مقدم رئیس جدید حراست شرکت نیز با ابراز خرسندی از حضور در جمع سختکوشان شرکت ملی حفاری ایران و حسن اعتماد مدیرعامل شرکت ، به اجمال برنامه های خود را در راستای پیشبرد اهداف شرکت ملی حفاری ایران بیان داشت.

در پایان این مراسم با اهدا الواح تقدیر از سوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و حراست استان از خدمات و زحمات علی کلاه کج قدردانی شد.

گفتنی است: آقای سیاوش سهرابی مقدم رئیس جدید حراست شرکت ملی حفاری ایران دارای مدرک کارشناسی  مهندسی صنایع و  ۲۷ سال سابقه کار  در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب می باشد.

وی مسئولیت تعمیرات مکانیک ، برنامه ریزی تعمیرات و رئیس حفاظت پرسنلی شرکت نفت و گاز مارون و کارشناس ارشد تحقیق و بررسی حراست مناطق نفتخیز جنوب  را در کارنامه کاری خود دارد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد