امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۰۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش تفکر جوان رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از افزایش چشمگیر حضور مدیران و کارشناسان اعزامی این شرکت به نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشمی تهران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش  تفکر جوان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفت‌خیز، شهرام وردک اظهار داشت: این شرکت هر سال جمعی از مدیران و کارکنان خود را برای تبادل تجربیات و آگاهی از آخرین پیشرفت‌های صنعت نفت و دستاوردهای بخش خصوصی در زمینه توسعه ساخت داخل و فناوری‌های نوین به نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشمی تهران اعزام می‌کند که امسال با حمایت مدیرعامل محترم و مدیران امور مالی، عملیات غیر صنعتی، ترابری و شرکت‌های بهره‌بردار تعداد افراد اعزامی در مقایسه با سال گذشته، به قریب دو و نیم برابر افزایش یافت.

وی با اشاره به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیماری کووید-۱۹ گفت: به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی همه همکاران اعزامی در اتاق‌های انفرادی هتل مستقر شدند و در هنگام بازدید از نمایشگاه نیز پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل به اجرا درآمد.

مهندس وردک در پایان از همکاری و تلاش کارکنان مدیریت‌های عملیات غیرصنعتی و ترابری و دفتر نمایندگی مناطق نفت‌خیز جنوب در تهران جهت هماهنگی و اعزام کارکنان به این نمایشگاه و  همچنین حضور موثر مدیران عامل، مدیران و کارشناسان شرکت‌های بهره‌بردار تابعه قدردانی کرد.

شایان ذکر است بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روزهای سوم تا ششم بهمن ماه جاری با مشارکت حدود ۵۰۰ مجموعه فعال صنعت نفت کشور اعم از شرکت‌های صاحب‌ صلاحیت در زمینه اکتشاف و تولید، پیمانکاران، دانشگاه‌ها و مراکز علمی، انجمن‌ها، استارت‌آپ‌ها و سازندگان فعال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد