امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۵۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش تفکر جوان / مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان دزفول گفت: یک نیکوکار دزفولی با کمک مالی خود موفق به آزادی هشت زندانی جرائم غیرعمد شد.

ابوالحسن صادقی پور شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار تفکر جوان افزود: این نیکوکار دزفولی که خواست نامش فاش نشود در اقدامی خداپسندانه اقدام به اهدای یک میلیارد ریال برای آزادی زندانیان کرد.
وی ادامه داد: هشت نفر از زندانیان دزفول به علت جرائم غیرعمد در مجموع پنج میلیارد ریال بدهی کالی داشتند که با رایزنی و پیگیری‌های انجام شده موفق شدیم با پرداخت یک میلیارد ریال کمک این نیکوکار، رضایت شاکیان را گرفته و آنها را آزاد کنیم.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان دزفول از این اقدام خیرخواهانه این نیکوکار قدردانی کرد و خواستار ورود خیرین برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شد.

وی افزود: نیکوکاران دزفول در ۶ ماه نخست امسال، با پرداخت سه میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال، ۱۴ زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کردند.
صادقی پور بیان کرد: انجمن حمایت از زندانیان دزفول پنج حوزه قضایی دزفول، شوش، اندیمشک، الوار گرمسیری و شاوور را زیرپوشش دارد که در طول سال جاری کمک‌های زیادی در زمینه‌های مختلف به زندانیان و خانواده آنها کرده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد