امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۲۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

اولین یادواره ۱۱۶ شهید یگان های ویژه استان های خوزستان و لرستان با حضور سردار “حسن کرمی” رئیس پلیس ویژه ناجا، آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، جمعی از فرماندهان ارشد سپاه، ارتش، ناجا و همچنین خانواده شهدای یگان های ویژه برگزار شد.

سردار کرمی در این مراسم، هدف از برگزاری این یادواره را معرفی بیشتر شهدای والا مقام به نسل جوان عنوان کرد و اظهار داشت: یگان های ویژه ناجا سابقاً به نام لشکر ۲۸ روح الله بود و در دوران دفاع مقدس ۱۲۰۰ شهید، تقدیم اسلام و انقلاب کرد.

وی افزود: برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام برنامه هایی از جمله یادواره شهدا و انتشار کتاب خاطرات این حماسه سازان انجام شده است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با بیان اینکه باید قدردان شهداء و خانواده های آنان باشیم، خاطرنشان کرد: خانواده معزز شهدا بیشترین سهم را در امنیت کشور دارند که باید به صورت ویژه و شایسته از آنان قدردانی و تجلیل کرد.

نقش یگان ویژه در خنثی سازی فتنه های داخلی و خارجی

در ادامه این مراسم، آیت الله “موسوی جزایری” نماینده ولی فقیه در استان به نقش موثر و کلیدی لشکر ۲۸ روح الله در زمان جنگ تحمیلی و یگان ویژه ناجا در بعد از دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: به عینه شاهد بودیم که یگان ویژه ناجا در خنثی سازی فتنه های داخلی و خارجی کشور علاوه بر اینکه حافظ این نظام و پشتیبان رهبری و ولایت فقیه بوده و هست، همیشه موجب ذلت و خواری بدخواهان این انقلاب شده که نمونه بارز آن فتنه سال ۸۸ بود که قدرت، صلابت و ولایی بودن خود را برای همگان به اثبات رساند.

گفتنی است، در پایان این مراسم با تجلیل از خانواده معظم شهدا از پرچم متبرک حرم امام حسین (ع) نیز رونمایی شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد