امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۳۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش تفکر جوان / مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه ارتباطات سیار شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه و منطقه الهایی با نصب و راه‌اندازی ۱۱ سایت جدید و نصب تجهیزات تکنولوژی بر روی چهار سایت همراه اول بهبود و ارتقا یافت.

رحیم فلاح زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار تفکر جوان بیان کرد:به منظور توسعه شبکه ارتباطی همراه اول و افزایش و رفع مشکلات پوشش شبکه آنتن دهی و ارایه خدمات مطلوب به مشترکان در شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه و شهر الهایی، ۱۱ سایت جدید پرسرعت همراه اول با تکنولوژی ۲،۳ و ۴G نصب و راه اندازی شد.

وی گفت: همچنین با نصب تجهیزات تکنولوژی نسل ۳G و ۴G بر روی چهار سایت شبکه همراه اول در این مناطق، این سایت‌ها بهبود و ارتقا یافت.

فلاح زاده افزود: با نصب و راه اندازی سایت‌های جدید پرسرعت شهری، تاکسی وطن، بلوار شهرک نفت، کوی منابع طبیعی، پدافند ارتش، پارک ساعی، عین دو، زرگان، درویش آباد اهواز و سایت‌های پر سرعت روستایی بیت محارب و شیخ ظهراب با تکنولوژی ۲G، ۳G و ۴G و همچنین با نصب تجهیزات تکنولوژی نسل ۳G و ۴G بر روی سایت های مدرسه آسیه، فرهنگیان ۲، کارخانه شکر امیرکبیر و درویشیه ضمن توسعه شبکه ارتباطات سیار، پوشش شبکه ارتباطی همراه اول در این مناطق زیادتر شد به طوری که برای مشترکان در این مناطق و مناطق اطراف امکان بهره مندی از دیتای همراه با سرعت و کیفیت بالاتر فراهم شده است.

با توجه به شرایط کرونایی و نیازمندی مردم به دیتای پر سرعت، مخابرات منطقه خوزستان اقدام به تقویت شبکه همراه اول با هدف بهبود کیفیت و ارایه خدمات مبتنی بر سرویس‌های تلفن همراه کرده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد