امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۳۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

ه گزارش خبرنگار مهر، عدنان غزی شامگاه شنبه در جلسه شورای شهر که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری پیش از این یک دوره ناآرام داشته و اختلافات سلیقه ای در آن موج می زد. خوشبختانه امروز به ثبات نسبی رسیده ایم و توانسته ایم اقدامات مطلوبی را اجرایی کنیم، در همین راستا به میمنت ۱۴ معصوم، ۱۴ پروژه را پیشنهاد داده ایم.

وی اضافه کرد: بازارچه درویشیه یا همان چمران را با ۱۹۵ غرفه در دستور کار داریم که شروع به کار شده و البته سه سال معطل بود تا بتوانیم زیرسازی، بتن ریزی و محوطه سازی آن را انجام دهیم.

شهردار کوت عبدالله با اشاره به هزینه یک میلیارد تومانی برای راه اندازی نسبی این بازارچه ادامه داد: بازارچه ای که ۱۸ سال شهرداری اهواز با آن قدرتش نتوانست جمعش کند خوشبختانه خود مردم همکاری کرده و بازارچه را افتتاح کردند.

غزی گفت: ساحل سازی شهر کوت عبداله یا همان پارک ۱۴ هکتاری از پشت کارخانه نساجی نیز در حال انجام است. هزینه این پروژه دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

وی بیان کرد: آسفالت ۳۵ خیابان را آغاز کرده و امید است تا پایان سال جاری یک خیابان خاکی هم در کوت عبداله نداشته باشیم.  در حال حاضر ۱۷۸ خیابان خاکی و ۹۸ خیابان دارای مشکل آسفالت در کوت عبداله وجود دارد.

غزی ادامه داد: از دیگر اقدامات شهرداری، برگزاری کنگره هفتم شعر رضوی با حضور کشورهای خارجی در کوت عبداله بود. این کنگره بسیار مهم با حضور پرشور مردم و شاعران اهل برگزار شد.

شهردار کوت عبدالله با اشاره به تسطیح هشت میدان فوتبال خاکی در این شهر عنوان کرد: ۵۸ پروژه کوچک را نیز در دستور کار داریم که خدماتی مانند آسفالت، فضای سبز، رفت و روب، جمع آوری و حمل زباله، بازارچه ها، میدان میوه و تره بار و از این دست امور را تحت پوشش دارد.

وی در پایان افزود: کوت عبداله از نظر جمعیت و مساحت بعد از اهواز، آبادان و دزفول چهارمین شهر خوزستان است که محروم مانده و متأسفانه درجه شهرداری این شهر هم سه است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد