امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۲۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد جرجانی ظهر امروز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان در سالن ایثار دزفول برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم بتوانم رهرو خوبی برای شهر، نظام و سربازی گمنام برای مقام معظم رهبری باشم.

وی با بیان اینکه آموزش وپرورش متعلق یه شخص خاصی نیست بلکه فنداسیون یک کشور است، افزود: اگر آموزش وپرورش خوبی داشته باشیم بسیاری از مشکلات کشور برطرف می شود. آموزش وپرورش یک نهاد انسان ساز است بنابراین باید تلاش کنیم تا فرزندان انقلاب را به ساحل اصلی موفقیت برسانیم.

سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش دزفول افزود: در طول سال های ابتدایی حضورم در آموزش و پرورش در مناطق صعب العبور شهرستان خدمت کرده ام، بنابراین با دردها و کمبودها آشنایی دارم.

جرجانی با بیان اینکه خاک این سرزمین با خون شهدا پابرجا مانده است، تصریح کرد: امنیت امروز ما مرهون خون و فداکاری شهداست بنابراین باید هدف ما نیز در جهت اهداف نظام و سپس پیروی از ولایت فقیه و خدمتگزاری برای مردم باشد.

وی در پایان، با تقدیر از زحمات خالصانه نصراله پور مدیر سابق اداره آموزش وپرورش دزفول، عنوان کرد: امیدوار هستم عوامل اداره با بنده نیز نهایت همکاری را داشته باشند تا آموزش وپرورش دزفول بتواند همچنان الگوی خوبی در استان باشد.

به گزارش مهر، در پایان این مراسم از زحمات «غلامرضا نصراله پور» رئیس اسبق اداره آموزش وپرورش دزفول توسط مسئولان حاضر در مراسم از جمله فرماندار، شهردار، جانشین ناحیه مقاومت بسیج دزفول و معاون مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان با اهدای هدایایی تقدیر و «عبدالمحمد جرجانی» به عنوان سرپرست جدید این اداره معارفه شد.

جرجانی پیش از این، به عنوان معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش وپرورش دزفول مشغول به فعالیت بوده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد