امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۳۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش تفکر جوان / رئیس شورای شهر خرمشهر گفت: فرار عضو سابق شورای شهر خرمشهر ارتباطی به شورای شهر ندارد و به دلیل فساد مرتبط با منطقه آزاد اروند متواری شده است.

موسی مطورجزیره در گفت‌وگو با خبرنگار تفکر جوان در آبادان در پاسخ به شایعات فرار عضو سابق شورای شهر خرمشهر اظهار داشت: متواری شدن این عضو سابق شورای شهر ارتباطی با مسائل شورا ندارد و یک مسئله شخصی است که از بازداشت موقت مدیر عامل منطقه آزاد اروند تاثیر می پذیرد.

وی افزود: امیر سامری علاوه بر عضویت در شورای شهر خرمشهر مدیرعامل باشگاه دسته اولی کارون خرمشهر نیز هست.

مطوری درباره ماجرای فروش باشگاه دسته اول کارون خرمشهر و متواری شدن عضو سابق شورای شهر گفت: اسماعیل زمانی مدیر عامل منطقه آزاد اروند همزمان از تیم صنعت نفت آبادان لیگ برتر کشوری و باشگاه دسته اول کارون خرمشهر حمایت می‌کرد پس از فروش این تیم با قیمت ۶ میلیارد تومان سهم منطقه آزاد که ۵۱ درصد بود و سهم باشگاه کارون ۴۹ درصد بود سهم منطقه آزاد اروند در این معامله پرداخت نشد.

رئیس شورای شهر به فروش باشگاه کارون خرمشهر اشاره کرد و بیان داشت:  مدیر عامل منطقه آزاد اروند به همین دلیل از سوی قوه قضاییه و به دلیل عدم حضور در معامله و سهل انگاری در مسائل مدیریت محوله منطقه آزاد اروند بازداشت موقت شد و پس از آن سامری عضو سابق شورای شهر متواری شد و روایات مختلفی از جمله فرار به خارج از کشور،تهران یا در خرمشهر است نقل محافل است.

این مقام مسئول از عزل شورای شهر متواری خبر داد و گفت: این عضو شورای شهر پس از اتفاقات اخیر بعد از ۳ جلسه غیبت در جلسات شورای شهر خرمشهر بدون اخذ مرخصی یا اطلاع قبلی به دلیل غیبت‌های مکرر غیر موجهه بنا به دستور فرماندار عزل و عضو علی البدل جایگزین وی شد.

مطوری در پایان از پرداخت سهم ۵۱ درصدی منطقه آزاد توسط یک پیمانکار ناشناس خبر داد: گویا در تاریخ ۱۵ دی ماه یعنی سه هفته پیش مبلغ سهم منطقه آزاد در فروش باشگاه کارون توسط یک پیمانکار ناشناس به طور کامل پرداخت شد و زمانی مدیر عامل منطقه آزاد اروند همچنان در بازداشت به سر می‌برد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد