امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۴۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

پیمان ادیبی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه تا حد ممکن قصد برگزاری مسابقات سطح بالا را در این سالن داریم، اظهار کرد: به منظور تکریم تماشاگران و جذب حداکثری آنان برای حضور در سالن و تماشای مسابقات مختلف اقدام به نصب صندلی در سالن کوثر کردیم.

وی افزود: همچنین به منظور ایمن سازی سالن مذکور و پیشگیری از آسیب دیدگی احتمالی بازیکنان نسبت به نصب محافظ ضربه گیر در تمامی سطح سالن کوثر اقدام کردیم ضمن آنکه دستگاه آب شیرین کن و آب سرد کن نیز در این مکان نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان، کولرهای اهدایی سازمان منطقه آزاد اروند، سال گذشته به طور کامل در این مکان نصب و راه اندازی شد.

ادیبی عنوان کرد: برای خرید و نصب صندلی ها و محافظ ضربه گیر در سالن کوثر اعتباری معادل ۲۰۰ میلیون تومان به طور مشترک توسط اداره کل ورزش و جوانان و سازمان منطقه آزاد اروند هزینه شد.

وی تصریح کرد: درصددیم تا تمامی سالن های ورزشیمان را همانطور که به سیستم خنک کننده و آب شیرین کن مجهز کردیم از نظر کف پوش و مسائل ایمنی نیز کامل کنیم، در زمان حاضر سالن شهیده مریم فرهانیان نیز به طور کامل با کف پوش درجه یک پوشیده شده است.

وجود ۴ سالن چند منظوره استاندارد در آبادان

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان با اشاره به تکمیل کار نصب صندلی، سیستم سرمایشی، تجهیزات ایمنی و نورپردازی در سالن ولیعصر گفت: در زمان حاضر چهار سالن چند منظوره ما شامل ولیعصر، کوثر، شهیده مریم فرهانیان و شهید اولاد از نظر استانداردسازی در وضعیت ۱۰۰ درصدی قرار دارند اما سالن چند منظوره مان واقع در هلال بریم با استانداردهای لازم فاصله فراوان دارد.

ادیبی با بیان اینکه سالن ژیمناستیکمان نیز در وضعیت ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی به لحاظ استاندارد سازی قرار دارد، افزود: هفت باب از سالنهای تمرینی مان به رغم انجام بهسازی دچار مشکل هستند و نیاز به استانداردسازی دارند.

نیاز آبادان به سالن های تمرینی

وی اضافه کرد: به نسبت جمعیت علاقمند و کسانی که جذب هیئت های ورزشی شده اند هنوز نیاز به سالن های بیشتری داریم که امید می رود امکان ایجاد آنها فراهم شود.

ادیبی با بیان اینکه در زمان حاضر علاوه بر چهار سالن چند منظوره ای که در اختیار اداره ورزش و جوانان آبادان است، دو سالن نیز متعلق به شرکت نفت، دو سالن متعلق به اداره آموزش و پرورش و سه سالن متعلق به شهرداری، اداره کار و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در آبادان فعال هستند، تصریح کرد: اگر چه این سالنها بخشی از جمعیت شهری را پوشش می دهند اما باز هم سالن تمرینی کم داریم.

عدم تحویل قطعی مجموعه کارگر

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان در بخش دیگری از سخنان خود، در خصوص پاسخ وزیر تعاون به نامه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص واگذاری مجموعه ورزشی کارگر به این سازمان عنوان کرد: به رغم آنکه سند این مجموعه به نام منطقه آزاد اروند صادر شده اما به طور قطعی این مجموعه تحویل ما نشده است.

وی از نبود زمین چمن برای فوتبال و محدودیت سالنهای تمرینی به عنوان دو مشکل عمده و اساسی در بحث ورزش منطقه نام برد و افزود: اگر چه در زمان حاضراز طریق باشگاههای خصوصی سالنهای تمرینی پوشش داده شده اما در تلاش هستیم تا سالنهای دولتی که از نظر دسترسی آسان تر و دریافت هزینه های کمتر به نفع مردم هستند را دنبال و احداث کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان با بیان اینکه خوشبختانه مشکلی به لحاظ مالی برای ایجاد زمین چمن در منطقه وجود ندارد، ادامه داد: متاسفانه ما با مشکل کمبود زمین دولتی قابل دسترس برای تحویل، ساخت و تجهیز مواجهیم، البته زمین های دولتی واقع در مسکن مهر وجود دارد اما به دلیل دوری از شهر برای مردم در هنگام رفت و آمد مشکل ساز خواهد بود، زمین های موجود درون شهری نیز بعضا شخصی و تملک آنها نیز بسیار دشوار است.

ادیبی با اشاره به اینکه از نظر مالی مشکلی نداریم، تصریح کرد: به دنبال آنیم که در منطقه تانک فارم نسبت به احداث زمین چمن اقدام کنیم.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد