امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۲۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

مجتبی درویشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای تکمیل ایستگاه آتش نشانی هندیجان جنوبی مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده تا بتوان نیاز این منطقه را رفع کرد.

وی افزود: همچنین با خرید یک ماشین آتش نشانی سنگین به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان و یک ست امداد و نجات به مبلغ ۹۰ میلیون تومان، این ایستگاه آتش نشانی تجهیز شده است.

شهردار هندیجان با بیان اینکه این پروژه در هفته دولت به افتتاح می رسد گفت: با وجود کمبود شدید اعتبارات و وضعیت بد مالی شهرداری هندیجان توانسته ایم اکثر پروژه های در دست احداث و قابل قبول خود را عملی کنیم.

درویشی ادامه داد: همچنین زمین چمن مصنوعی به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و فاز نخست قبرستان شمالی شامل اتمام طرح زهکشی قبرستان به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه هایی است که در هفته دولت افتتاح و راه اندازی خواهد شد.

وی بیان کرد: طی سال جاری علاوه بر رفع معضل فاضلاب و آسفالت معابر و کوچه های سطح شهر چند پروژه عمده را در دست افتتاح داریم.

درویشی اضافه کرد: یکی از مباحثی که امنیت بهداشتی مردم را در کوی شیلات و کوی محرومین به مخاطره انداخته، وضعیت فاقد جدول دفع فاضلاب و آسفالت بود که خوشبختانه توانستیم مشکل این دو منطقه را نیز حل کنیم.

شهردار هندیجان در پایان عنوان کرد: به طور کلی، سه بار لکه گیری خیابان های سطح شهرستان را انجام داده، بعضی از مناطق دیگر هم آسفالت کرده ایم و چیزی در حدود ۱۳۲ هزار مترمکعب در سالهای ۹۳و ۹۴ آسفالت در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد