امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۲۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش تفکر جوان /رییس سازمان مدیریت بحران کشور در حاشیه بازدید از مناطق بندر امام خمینی (ره) از توابع شهرستان ماهشهر که در آذر امسال دچار آبگرفتگی شد گفت: برخی مناطق آسیب دیده از آبگرفتگی و  حاشیه‌ای در این شهر نیازمند طرح جامع است که روی آن مطالعات کافی صورت گیرد و سپس اجرایی شود.

اسماعیل نجار عصر روز دوشنبه در حاشیه بازدید از برخی مناطق شهر بندر امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز از برخی مناطق شهر بندر امام خمینی(ره) از جمله کمپ بی و جرف الملح که به دلیل روان آب‌های اخیر آسیب دیدند بازدید کردیم.

وی  با اشاره به بازسازی خانه‌های خسارت دیده از روان آب از طریق ماده ۱۰ و ۱۲ مدیریت بحران گفت: مناطق مختلفی در کشور وضعیتی همچون این مناطق دارند و از نظر زیرساخت‌ها از گذشته با مشکلاتی رو به رو بوده و هستند لذا اگر بنا است کاری اساسی برای این گونه مناطق شود باید نسخه‌ای کامل برای آنها بپیچیم.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: پیشنهاد من این است در تهران نشستی در این باره با حضور مدیران متولی برگزار کنیم و طرح جامعی نوشته شود که براساس مطالعات آن طرح فکری اساسی برای مناطقی از این دست صورت گیرد.

وی افزود: رقم قابل توجهی برای تعمیر و نوسازی منازلی که در روان آب‌های اخیر آسیب دیده‌اند به دولت پیشنهاد دادیم و مصوبه آن را نیز اخذ کردیم که این مورد نیز جزو برنامه‌های اجرایی ما قرار خواهد داشت.

به گزارش تفکر جوان اسماعیل نجار، رییس سازمان مدیریت بحران کشور  شامگاه شنبه به منظور شرکت در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خوزستان به اهواز سفر کرد و پس از آن از مناطق خسارت دیده از آبگرفتگی شهربندر امام خمینی(ره) از توابع شهرستان ماهشهر در جنوب خوزستان دیدن کرد و عصر یکشنبه این استان را ترک کرد.

بارندگی شدید در نهم آذر امسال در شهرستان ماهشهر موجب آبگرفتگی وسیع مناطقی از این شهرستان از جمله شهر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) شد و مشکلاتی را برای شهروندان موجب شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد