امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۳۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

 
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان در یادداشتی به مناسبت برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، ابراز امیدواری کرد این نمایشگاه بتواند در زمینه معرفی توان ساخت داخل در حوزه صنعت نفت در راستای  اهداف ترسیم شده در سال جهش تولید گام بردارد. 

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان در یادداشت مهندس جهانگیر پورهنگ آمده است: نمایشگاه محل ارائه توانمندی های صنعتی، فرهنگی، علمی و پژوهشی و نماد خودکفایی و خوداتکایی است.
با توجه به شعار نمایشگاه امسال که نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی است به طور یقین برگزار کنندگان تلاش دارند تا در زمینه اطلاع رسانی، بازار سازی و بازاریابی کمک شایانی در مبحث رشد تولید و دستاوردهای آن ایفاد نمایند.
نمایشگاه تخصصی نفت یکی از رویدادهای بزرگ اقتصادی تجاری می باشد که افزون بر دو دهه است توانسته جایگاه خود را در تقویم نمایشگاهی کشور تثبیت و همواره با اقبال صنعتگران و سازندگان در حوزه نفت مواجه بوده است.
گسترش فعالیت های بخش بالادستی صنعت نفت و توسعه روز افزون تاسیسات در بخش های پایین دستی فرصت مغتنمی برای توسعه کسب و کار، تولید کالا و تجهیزات کاربردی این صنعت ایجاد نموده و در این راستا وزارت نفت با حمایت از سازندگان و صنعتگران داخلی زمینه دستیابی به طراحی و دانش فنی ساخت بخش عمده ای از قطعات و تجهیزات را فراهم آورده که برگزاری نمایشگاه تخصصی نفت نقش سازنده و مهمی در معرفی توانمندی های سازندگان، شناخت نیازهای مجموعه های صنعت  و هم افزایی و رایزنی های موثر و مستمر میان متخصصان و دست اندرکاران خواهد داشت.
به طور قطع نمایشگاه بیست و پنجم نفت در مدت برپایی در محل نمایشگاه های بین المللی تهران با تاکید بر کاربست پروتکل های بهداشتی مربوط به بیماری کووید۱۹، فرصت مناسبی برای صنعتگران، سازندگان و تامین کنندگان بزرگ کالا و خدمات مرتبط با صنعت نفت و شرکت های نفتی مهیا می سازد تا در تعامل هدفمند به تبادل تجربیات و تخصص در راستای بومی سازی با نگرش اولویت بخشی به کیفیت کالای تولیدی همسو با کمیت گام های پرشتاب بردارند.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد