امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۵۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش تفکر جوان – کورش مودت مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان ، با حضور در ناحیه ۳ ، میهمان ویژه ی جلسه شورای اداری آموزش و پرورش این ناحیه بود .

در ابتدا اسکندرممبینی مدیر ناحیه ۳ ضمن خوشامد گویی به مدیر کل محترم و هیات همراه ، گزارشی کوتاه پیرامون فعالیت های انجام شده از ابتدای سال ۹۹ تا کنون ارائه داد، سپس تعدادی از معاونین و همکاران اداری مواردی را در خصوص امور آموزشی و اداری بیان کردند .
در ادامه ، مودت مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت : در این روزهای کرونایی که فعالیت مدارس و معلمان و دانش آموزان در بستر شاد می باشد ، وظیفه ی داریم که به این سامانه از لحاظ آموزشی کیفیت ببخشیم تا همه دانش آموزان به بهترین شکل ممکن آموزش ببینند و تلاش شود هیچ دانش آموزی از تحصیل بازنماند . وی از خیرین، بخصوص فرهنگیان خیر ناحیه ۳ که در اهداء تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان نیازمند پیشقدم بودند تشکر و قدردانی کرد .
وی در ادامه به موضوع خدمت رسانی به فرهنگیان و خانواده های آنها اشاره کرد و افزود : همکاران فرهنگی ما شایسته بهترین ها هستند و ضروری است هم از لحاظ رفاهی و هم بهداشتی و درمانی به همکاران فرهنگی بهترین خدمات ارائه گردد.

در پایان ، مدیرکل آموزش و پرورش استان پاسخگوی سوالاتی بود که از سوی همکاران اداری مطرح شد
گفتنی است با توجه به مدت کمی که سکان هدایت این ناحیه را بدست گرفتند توانست با تلاش های مستمر ناحیه ۳ اهواز بعنوان ناحیه بر از میان نواحی چهارگانه استان و یکی از نواحی بر تر کشور شود .

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد