امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۵۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

توسعه ارتباطات سیار درخوزستان با ارتقای ۱۹ سایت همراه اول

به گزارش تفکر جوان – مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: ارتباطات سیار در خوزستان با نصب و راه‌اندازی و ارتقای تکنولوژی بر روی ۱۹ سایت همراه اول، در هفته گذشته توسعه و ارتقا یافت.

رحیم فلاح زاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار تفکر جوان -بیان کرد:  به منظور توسعه و تقویت شبکه ارتباطی همراه اول و رفع مشکلات پوشش آنتن دهی در خوزستان،به منظور استفاده بهینه شهروندان و ارایه شبکه همراه پرسرعت و با کیفیت و با هدف رفع نیازهای مردم و جلب رضایت مشترکان، شبکه ارتباطی همراه اول استان توسعه و ارتقا یافت.

وی گفت: اجرای این عملیات در ادامه پروژه فاز هشت ۸ توسعه شبکه سیار، در مناطق  پرترافیک شهری، روستایی و جاده‌ای، شبکه ارتباطات سیار در خوزستان ارتقا و توسعه یافت.

فلاح زاده ادامه داد: در این مرحله از توسعه فاز ۸ شبکه ارتباطی همراه اول،  تجهیزات فنی و ارتقای تکنولوژی ۳G ، ۲G و ۴G بر روی سایت‌های پرترافیک شهری، روستایی و جاده‌ای در مناطق فرهنگ آبادان، چاه سالم امیدیه، تاراز اندیکا، رپیتر ۵ و طلاور ایذه، شهرک رجایی، پتک جلالی و مال آقا باغملک، شیخ طعمه حمیدیه، رمیص و عبداله عموری رامشیر، شهرک سلمان فارسی رامهرمز، فیاضی، ام الغزلان و خنافره شادگان، عرب اسد شوشتر، پل برزین و سلامگاه گتوند و دهنو هندیجان خوزستان طبق زمان بندی مقرر نصب و راه‌اندازی، و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 پروژه فاز ۸ توسعه ارتباطات سیار در خوزستان، به منظور بهبود و تقویت پوشش آنتن دهی و ارایه شبکه ارتباطی همراه اول با کیفیت مطلوب و اینترنت پرسرعت به شهروندان در حال انجام  است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد