امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۱۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

بهره‌برداری از فاز اول پروژه "ان‌جی‌ال" خوزستان در ابتدای سال ۱۴۰۰

به گزارش تفکر جوان فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: فاز اول پروژه “ان جی ال ۳۲۰۰” در ابتدای سال ۱۴۰۰ آماده بهره برداری می شود.

سردار سعید محمد امروز (چهارشنبه، ۱۹ آذر) در حاشیه بازدید از تقاطع غیرهمسطح در میدان دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: خدا را شکر پروژه هایی که در سطح استان خوزستان و تحت نظر قرارگاه سازندگی حضرت خاتم الانبیا هستند، با سرعت خوبی در حال انجام هستند. البته بعضا مشکلات اجرایی وجود دارد اما تعاملات خوبی با کارفرمایان و مسئولان استان خوزستان وجود دارد و مشکلی در این زمینه نیست.

وی افزود: ان شاءالله فاز اول پروژه “ان جی ال ۳۲۰۰” در ابتدای سال ۱۴۰۰ آماده بهره برداری می شود و پروژه پل سازی در میدان شهید چمران اهواز نیز در نیمه اول سال آینده تکمیل و آماده خواهد شد. سایر پروژه های تحت نظر قرارگاه سازندگی حضرت خاتم الانبیا اعم از بالادستی صنعت نفت و پروژه های راه آهن و سایر حوزه ها هم روند خوبی دارند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: به ویژه پروژه رسیدگی به اوضاع حاشیه شهر اهواز نیز روند خوبی دارد. البته در آن جا کمی نیاز به همراهی مسئولان استان خوزستان و شهرداری اهواز برای سرعت در انجام کار داریم‌.

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان نیز درباره اردوهای جهای، اظهارکرد: گروه های جهادی با توجه به روحیاتی که دارند تا زمانی که مردم مشکل دارند در کنار آن ها هستند. آن‌ها در سیل سال گذشته و آبگرفتگی اخیر نیز در کنار مردم بوده و هستند و اقدامات خوبی جهت رفع مشکلات مردم داشته و دارند تا مردم آرامش لازم را داشته باشند.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد