امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۲۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

دوشنبه ۲۵ مردادماه ۱۳۹۵ دیدار اعضاء شورای بسیج جامعه پزشکی خوزستان با استاندار خوزستان صورت پذیرفت.

در ابتدای این جلسه دکتر یاور شاه ولی رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان گزارش کاملی از برنامه های اجرایی بسیج جامعه پزشکی استان از سال ۸۳ تا ۹۵ ارائه نمود.

سپس دکتر محمدرضا صادقیان متخصص چشم و مسئول کمیته درمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان در خصوص درمان و مشکلات مربوطه برای ساکنان مناطق محروم استان مطالبی را ارائه و نیاز مبرم به احداث بیمارستان صحرایی برای مناطق کم برخوردار و محروم را ضروری دانست و از استاندار خواست که چنین بیمارستان هایی در این مناطق راه اندازی نماید.

در ادامه جلسه، دکتر منصور سلطان زاده عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و متخصص بیهوشی در خصوص مهاجرت نیروی های متخصص استان در اثر عواملی همچون بدی آب و هوا، امنیت و … مطالبی عنوان نمود و از استاندار خوزستان درخواست نمود تا امکانات رفاهی برای نیروهای متخصص و همچنین درصدی از بودجه استان را به پژوهش اختصاص دهد.

پس از آن، دکتر غلامرضا خاتمی نیا عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و عضو شورای بسیج جامعه پزشکی خوزستان از استاندار خوزستان درخواست عضویت بسیج جامعه پزشکی در کارگروه سلامت استان را خواستار شد.

دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از بسیج جامعه پزشکی خوزستان، بسیج را سرمایه ملی دانست و افزود: به فرموده امام راحل(ره) بسیج شجره طیبه است و عنوان بسیجی یکی از زیباترین، جامع ترین، پرارزش ترین و جذاب ترین اسم هاست.

شریعتی تصریح کرد: ببسیج جامعه پزشکی یکی از زیر شاخه های تخصصی حوزه سلامت محسوب می شود که این حوزه جزو تکالیف دولت ها بوده و تاکنون دولت جمهوری اسلامی ایران در بحث مسائل بهداشت و درمان موفق عمل کرده است

وی با موافقت عضویت بسیج جامعه پزشکی خوزستان در کارگروه سلامت استان، از آمادگی کامل استانداری خوزستان در همکاری با بسیج جامعه پزشکی خوزستان خبر داد و افزود: ان شاء الله در آینده ای نزدیک در زمینه احداث بیمارستان صحرایی بررسی های لازم صورت می گیرد.

وی در پایان با اشاره به ساخت و توسعه بیمارستان های تخصصی سرطان شفا، تنفسی و سوختگی در استان گفت: در این زمینه حمایت ها و پیگیری های لازم در حال انجام است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد