امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۱۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش رویداد خوزستان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، علی حاجی پور مدیر توزیع برق لالی ضمن تشکر از شهروندان در خصوص صرفه جویی در مصرف برق به ویژه در ساعات پیک بار شبکه افزود، هرچند در برخی مواقع پیک مصرفی در وضعیت هشدار قرار گرفت اما همراهی و توجه شهروندان محترم جهت صرفه جویی در ساعات اوج مصرف برق علیرغم افزایش دما قابل تحسین بود و کمک موثر و قابل توجهی در صرفه جویی و ارتقا ضریب پایداری شبکه برق نمود.
 حاجی پور یادآور شد؛ این موفقیت در اثر سیاستگذاری و توجه جدی مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان جهت تامین برق پایدار برای مردم بوده است.
مدیر توزیع برق لالی در ادامه تصریح کرد، در تابستان امسال پیک بار شهرستان لالی ۳۰ مگاوات بوده و این در حالی است که نسبت به پارسال روستای عنبر و روستاهای حومه آن و چند روستای دیگر از بار شبکه مسجد سلیمان جدا و از شبکه برق لالی تامین می گردند. 
حاجی پور در پایان با تقدیر از نقش اصحاب رسانه برای فرهنگ سازی در زمینه مصرف برق و پرداخت هزینه برق مصرفی توسط مردم اظهار امیدواری نمود که روند پرداخت قبوض برق با توجه به مشکلات پیش آمده به دلیل ویروس کرونا به نقطه مطلوب برسد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد