امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۲۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش خبرنگار ما از بهبهان جمعه ۲۴ مرداد ماه محمد طلامظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی، ….دانایی رییس شورای شهر، بهادری شهردار و جمعی از همراهان با حضور در منزل از خدمات ۶۵ ساله پرویز خلیجی در عرصه خبرنگاری تجلیل بعمل آوردند.

پرویز خلیجی خبرنگار پیشکسوت جنوب کشور از سال۱۳۳۵ شمسی فعالیت خبری خود را با روزنامه های استانی و کشوری کیهان، گلستان، سپیدو سیاه ،خدنگ، پیام آسمانی،آسیای جوان،پیک خجسته شیراز، فریادخوزستان وخبرجنوب آغاز نمود و همچنان با روزنامه‌های کیهان، جمهوری اسلامی ،طلوع فارس و خوزستان ،صاحب قلم و… درحال همکاری است.

در این دیدار محمدطلا مظلومی نماینده بهبهان با اظهار خوشوقتی از آشنایی دیرینه با «پرویز خلیجی» کارکرد صحیح، امانتدارانه و صادقانه وی را ستود و افزود ایشان قلم را جز در جهت اصلاح و بهبود جامعه بکار نگرفته است.

علیرضا بهادری شهردار بهبهان نیز از سابقه درخشان وی در زمان اشتغال در شهرداری بهبهان سخن گفت و او را معلم اخلاق و مردم‌داری لقب داد. نعمت اله دانایی رییس شورای شهر بهبهان هم از اینکه «پرویز خلیجی» هم درسنگرشهرداری و هم در سنگرخبرنگاری خدمات شایانی به جامعه کرده است کمال سپاسگزاری نمود .

در این دیدار صمیمانه، خلیجی ، تمجید نابجا و نقد غیرمستند وغیر منصفانه از سوی خبرنگار را دو آفت بزرگ در کار خبری دانست و از خبرنگاران جوان خواست جز در جهت اصلاح و تعالی جامعه قدمی برندارند. شایان ذکر است از ابتدای هفته جاری شمارزیادی از مدیران اجرایی پیشین وفعلی و نیز شخصیتهای فرهنگی و اجتماعی از استان‌های خوزستان ، فارس ،بوشهر و کهگیلویه با برقراری ارتباط تلفنی و ارسال پیام با گرامیداشت روز خبرنگار ،زحمات ۶۵ ساله « پرویز خلیجی» را ارج نهادنند.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد