به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان علی خدری مدیرعامل این شرکت گفت، یکی از پروژه های مهم با هدف کاهش مراجعات مردم و مشترکان به ادارات برق سراسر استان، راه اندازی مرکز سمیع است که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود، در فاز اول این مرکز در روزهای غیر تعطیل از ساعت ۷ صبح تا ۱۸ روزهای شنبه تا پنجشنبه آماده پذیرش و پاسخگویی تلفنی به متقاضیان جدید انشعاب برق و مشترکین برای خدمات پس از فروش می باشد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به اینکه در این مرکز از فناوری های نوین استفاده می شود تا مردم از تمامی نقاط استان به خدمات مورد نیاز دسترسی داشته باشند ادامه داد، تمامی مراحل و فرایند های انجام درخواست های متقاضیان تا پایان کار به صورت الکترونیک و تلفنی پیگیری شده و هزینه های مرتبط با خدمات نیز به صورت پیامک ارسال و پرداخت می گردد تا به این ترتیب هیچگونه نیازی به مراجعه حضوری به باجه های مشترکین مورد نیاز نباشد .
خدری خاطر نشان ساخت، ثبت درخواست های متقاضیان جدید انشعاب برق، خدمات پس از فروش و همچنین ثبت درخواست های مربوط به واحدهای مهندسی و بهره برداری، مانند حریم شبکه و تماس هایی که جنبه مشاوره و راهنمایی دارند نیز از طریق مرکز سمیع قابل انجام خواهد بود.
رئیس هیات مدیره شرکت توزیع برق خوزستان با تاکید بر اینکه در این شرایط کرونایی مرکز سمیع می تواند تا حد بسیار زیادی به حفظ سلامتی مردم و افراد جامعه کمک نماید ادامه داد، کاهش قیمت تمام شده خدمات، صرفه جویی در مصرف لوازم اداری مانند، کاغذ، چاپگر، هزینه های پستی و کاهش تردد های غیرحضوری در سطح شهر و ادارات استان از دیگر مزایای نسبی راه اندازی مرکز سمیع شرکت توزیع نیروی برق خوزستان می باشد.
براساس این گزارش کار تجهیز و آموزش کارشناسان مرتبط و راه اندازی مرکز سمیع، مراحل پایانی خود را طی می کند و بزودی بهره برداری رسمی آن آغاز خواهد شد.