امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۰۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی خوزستان ؛ سید محمد مرعشی مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان با تأکید بر اینکه تأمین اجتماعی الکترونیک پنجره ای به سوی جهش تولید است و این سازمان تلاش دارد تا خدمات غیرحضوری ارائه نماید گفت : بی تردید یکی از اهداف و برنامه های سازمان تأمین اجتماعی حفظ و نگهداری اطلاعات بیمه شدگان است و پرونده های بیمه شدگان با گذشت زمان دچار فرسایش و آلودگی می شود و از سوی دیگر نیز دسترسی به محتویات آنها نیز زمان و وقت بیشتری را صرف خواهد کرد.

مرعشی پرونده بیمه شدگان تأمین اجتماعی را ما حصل یک عمر تلاش ، اشتغال و پرداخت حق بیمه برشمرد و افزود : در همین راستا ۵۷۰ هزار جلد پرونده و بیش از ۷ میلیون و هفتصد هزار برگ محتویات آن تبدیل به سند الکترونیک گردیده است. وی با تقدیر از تمامی متولیان اجرای این طرح تصریح کرد : شعب تابعه استان با فراهم نمودن زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری بویژه تهیه ۱۵۵ دستگاه اسکنر توانسته اند با موفقیت این طرح را اجرایی نمایند.

مدیر کل تأمین اجتماعی خوزستان آزاد سازی فضای قابل توجهی از واحدهای بایگانی در شعب تابعه ، سرعت بخشیدن در پاسخگویی به مخاطبان و ذی نفعان و همچنین صرفه جویی در هزینه ها و ایجاد رضایتمندی بیشتر مردم را از مزایای طرح پرونده الکترونیک برشمرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد