امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۵۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی خوزستان ؛ همزمان با گرامیداشت هفته تأمین اجتماعی سید محمد مرعشی مدیر کل تأمین اجتماعی خوزستان در دیدار با اعضای هیأت مدیره نظام صنفی کشاورزان استان با تأکید بر اینکه اهداف ، برنامه ها و رویکرد سازمان تأمین اجتماعی حمایت از بیمه شدگان است گفت : بیش از ۲۲ هزار کارگاه فعال کشاورزی به همراه خانواده های تحت تکفل آنان را تحت پوشش داریم و این امر را فرصتی می دانیم تا به عنوان سازمانی که حامی کارآفرینان و نیروهای کار است بیش از پیش بستر جهش تولید و کمک به اشتغال دائم را فراهم نمائیم. مرعشی گفتگو و تعامل با ذی نفعان و مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی را راهکاری دانست که می تواند موانع و مشکلات را به نحو شایسته برطرف و فضای تولید و اشتغال پایدار را فراهم نماید.

همچنین مسعود اسدی رئیس نظام صنفی کشاورزان خوزستان با تبریک هفته تأمین اجتماعی از توسعه و ترویج خدمات این سازمان به مخاطبان به صورت غیرحضوری تقدیر و گفت : حفظ کرامت بیمه شدگان و صیانت از حقوق جامعه کشاورزان استان همواره از سوی تأمین اجتماعی مورد تأکید بوده است و از این بابت قدردان تلاش مدیران و کارگزاران صادق این مجموعه هستیم.

اسدی با اشاره باینکه کشاورزان از اقشار زحمتکش و صبوری هستند که نیازمند توجه بیش از پیش از سوی دولت محترم و قانون گذاران هستند افزود : امیدواریم تمام دلسوزان صنعت کشاورزی همراه با تأمین اجتماعی به کشاورزان کمک کنند. وی ارائه خدمات غیرحضوری به بیمه شدگان و مستمری بگیران را عاملی دانست که این عزیزان به راحتی و سهولت در اقصی نقاط استان از خدمات تأمین اجتماعی بهره مند گردند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد