امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۱۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

بازدید مدیر کل تأمین اجتماعی خوزستان از معدن شن و ماسه آزادگان شهرستان شوشترهمزمان با روز صنعت و معدن مدیر کل تأمین اجتماعی خوزستان به همراه روسای شعب تأمین اجتماعی یک و دو شوشتر از معدن شن و ماسه آزادگان این شهرستان بازدید کرد

تفکر جوان به نقل از گزارش روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی خوزستان ؛ همزمان با دهم تیرماه روز ملی صنعت معدن سید محمد مرعشی مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان به همراه روسای شعب تأمین اجتماعی یک و دو شوشتر و کارشناسان ستادی با حضور در محل کارگاه معدن شن و ماسه این شهرستان با مدیر عامل و کارگران این کارگاه دیدار و گفتگو کرد.

مرعشی با اشاره باینکه اختصاص این روز فرصت مناسبی است تا قدردان عوامل تولید و اشتغال باشیم گفت : میهن عزیزمان با در اختیار داشتن منابع و ذخایر عظیم خدادادی توانسته است در توسعه صنعتی اثرگذار و با حمایت همه جانبه از سوی متولیان امور نقش بسزایی در اشتغال پایدار ایفا نماید. مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان تاکید کرد : سازمان تأمین اجتماعی همواره در کنار کارآفرینان و کارگران بوده است و سعی نموده تا با تعامل با شرکای اجتماعی خویش تداوم تولید ، اشتغال و حرکت به سوی جهش تولید را تقویت و حمایت نماید. وی با تبریک فرارسیدن روز صنعت و معدن به تمامی فعالان و تلاشگران این عرصه گفت : این اداره کل آمادگی دارد تا همچون گذشته همراهی و همکاری صمیمانه ای با بخش صنعت ، معدن و تولید داشته باشد.

در ادامه مهراب زاده نظری مدیر عامل معدن شن و ماسه آزادگان شوشتر با تشریح فعالیتهای صنعتی این کارگاه گفت : در حال حاضر ۲۵ کارگر به صورت مستقیم و ۱۲۰ نفر نیروی انسانی به صورت غیرمستقیم مشغول به کار و مرتبط با این کارگاه فعالیت دارند. وی افزود : نگاه جامع به نقش و اهمیت صنایع کوچک و متوسط ضروری است خاصه اینکه در بسیاری از شهرستانهای کوچک فعالیت این دست کارگاه ها باعث رونق و توسعه فضای فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی شهرستان نیز می گردد.

زاده نظری با تقدیر از حمایت های سازمان تأمین اجتماعی در بخش تولید تصریح کرد : کارفرمایان خود را عضوی از خانواده بزرگ تأمین اجتماعی می دانند و اگر حمایت های این سازمان در بسیاری از شرایط سخت نبود قطعاً ادامه کار ، تولید و اشتغال نیروی انسانی سخت می شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد