امروز

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۶:۱۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

بازدید میدانی نماینده ویژه وزیر بهداشت از بیمارستان‌های بندرماهشهر

تفکر جوان – نماینده ویژه وزیر بهداشت در امور اجرایی مقابله با کرونا در خوزستان به همراه جمعی از اساتید دانشگاه تهران از بیمارستان‌های حاجیه نرگس معرفی و صنایع پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر بازدید کرد.

به گزارش تفکر جوان – به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر، دکتر علیرضا افشار به همراه جمعی از اساتید دانشگاه تهران و دکتر ورناصری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عصر جمعه از بیمارستان های حاجیه نرگس معرفی و صنایع پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر با هدف بررسی خدمت رسانی به بیماران حاد تنفسی بازدید کرد.

همچنین نماینده وزارت بهداشت طی نشستی که با پزشکان مربوطه بیمارستان ها برگزار شد، ضمن بررسی و تجزیه و تحلیل علمی پرونده های متعدد بیماران، توصیه های تخصصی لازم را ارایه داد.

وی همچنین از پزشکان و پرستاران و پرسنل حوزه سلامت این شهرستان که با سخت کوشی ، از خود گذشتگی و با آمادگی کامل ضمن بستری تعداد زیادی از بیماران مبتلا و ارایه خدمات درمانی مطلوب به آن ها ، به وظایف خطیر خود عمل می نمایند ، تقدیر کرد.

نماینده ویژه وزیر بهداشت و هیات همراه همچنین از بخش های ویژه کرونا در بیمارستانهای معرفی و صنایع پتروشیمی بازدید ضمن عیادت از بیماران بستری، میزان رضایتمندی آن ها را مورد ارزیابی قرار داد.
 
علیرضا افشار همچنین از اختصاص تعداد ۲۰ تخت ویژه آی سی یو به این بیماران حاد تنفسی و همچنین اقدامات انجام شده در حوزه های بهداشت، درمان، حفاظت فردی، جلب مشارکت های اجتماعی، خدمات دهی به بیماران و تامین دارو و نیازهای درمانی تقدیر کرد و در خصوص کمک های تجهیزاتی و آموزشی بیشتر به حوزه سلامت شهرستان، وعده همکاری و مساعدت لازم را داد .

وی در حاشیه این بازدید گفت باتوجه به اینکه بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندرماهشهر بیمارستان معین منطقه به شمار می رود و به شهرستان های همجوار خود نیز در حال ارایه خدمات درمانی است ،باید بیشتر از همیشه مورد نگاه ویژه قرار گیرد.

همچنین نماینده ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور اجرایی کرونا در خوزستان عصر پنجشنبه نیز با اعضای ستاد مرکزی مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی اهواز جلسه ای را برگزار و در خصوص آخرین اقدامات برای پیشگیری از شیوع ویروس در استان تصمیم گیری کردند.

به گزارش تفکر جوان دربحث شیوع بیماری کرونا  از یک ماه پیش در وضعیت قرمز قرار گرفته و در روزهای اخیر تعداد مبتلایان این استان افزایش یافته است.

مسوولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز بالا رفتن آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان را ناشی از رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف، مردم و ادارات و همچنین افزایش بیماریابی عنوان کرده‌اند.

همچنین پیش از این سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عنوان کرده ستاد ملی مقابله با کرونا به استان خوزستان اجازه داد درصورت ضرورت، محدودیت‌هایی در شهرهای با وضعیت قرمز اعمال شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد