امروز

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۱۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

عملیات رفع انسداد خط انتقال فاضلاب مهرشهر دزفول پایان یافت

تفکر جوان / مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دزفول با اشاره به پایان عملیات رفع انسداد خط انتقال فاضلاب مهرشهر گفت: مشکل سرریز فاضلاب این منطقه مقابل بیمارستان بزرگ دزفول به طور کامل برطرف شد.

جمال الدین برفر روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار تفکر جوان افزود: عملیات رفع انسداد خط انتقال فاضلاب ۸۰۰ میلیمتری مهرشهر مقابل بیمارستان بزرگ دزفول با حفر یکهزار و ۴۰۰ متر مکعب خاک و گودبرداری انجام شد.
وی با بیان اینکه این عملیات ظرف مدت ۱۰ روز با تلاش شبانه روزی انجام شد، اظهارداشت: عملیات رفع انسداد باید به گونه‌ای انجام می‌شد که تردد مردم به اورژانس و بیمارستان بزرگ دزفول مختل نشود.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دزفول گفت: بکارگیری پیمانکار برای انجام چنین عملیاتی با توجه به رعایت مراحل قانونی و عقد قرارداد افزون بر سه ماه به طول انجامید.
وی افزود: سه مناقصه درخصوص انجام این عملیات برگزار شد که در مناقصه سال گذشته هیچ پیمانکاری شرکت نکرد، پیمانکار مناقصه دوم نیز به علت ناتوانی از انجام پروژه، انصراف داد که با مشخص شدن پیمانکار مناقصه سوم و اخذ مجوزهای لازم این عملیات در کمترین زمان ممکن انجام شد.
برفر هزینه انجام این عملیات را افزون بر پنج میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: در این عملیات، ۲ دستگاه مجهول خط فاضلاب به عمق ۱۰ متر بازسازی، لایروبی و احیا شد و ۷۲ متر خط فاضلاب فرسوده جمع آوری و با لوله پلی اتیلن جایگزین شد.

به دلیل انسداد خط انتقال و سرریز فاضلاب مقابل اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول، مشکلات بهداشتی در این منطقه ایجاد شده بود.  
شهرستان دزفول ۱۱۷ هزار اشتراک برق دارد که افزون بر سه هزار و ۵۰۰ مشترک از این تعداد در مهرشهر هستند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد