امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۵۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: از ابتدای زمان انتشار ویروس کرونا در کشور تاکنون. طرح غربالگری و سنجش سلامت کارکنان بطور مداوم و روزانه در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس قباد ناصری در تکمیل این خبر اظهار داشت:  با توجه به اینکه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با دارا بودن نزدیک به ۴۰۰۰ نفر پرسنل بر ضرورت مراقبت و سنجش سلامت اعضای این جامعه بیش از پیش می افزاید.

وی افزود: بر همین اساس بطور روزانه و مداوم با حضور عوامل مربوطه در ادارات ستادی مستقر در مسجدسلیمان عملیات تب سنجی و غربالگری بمنظور حصول اطمینان از سلامت کارکنان صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: برای کارکنان شاغل در واحدهای اقماری نیز در زمان تعویض شیفت هفتگی و پیش از ورود کارکنان به تأسیسات این عملیات صورت می گیرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در ادامه از تداوم اجرای عملیات ضدعفونی و گندزدایی محلات و مناطق مختلف شهری خبر داد و گفت: بنا بر برنامه اعلامی از سوی ستاد مقابله با کرونای شهرستان و توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج و اداره HSE، عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن محلات و مناطق شهری بمنظور پیشگیری و مقابله با انتشار ویروس کرونا در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی این شرکت همچنان در حال انجام است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد