امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۴۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

رضا نجاتی گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا روز یکشنبه به ریاست رئیس جمهوری تشکیل شد و در حوزه های مختلف تصمیماتی گرفته شد. در عین حال باید توجه کنیم این موارد به منزله عادی شدن شرایط نبوده و قطع زنجیره انتقال، بستگی به عملکرد آحاد شهروندان دارد.

به نقل از استانداری خوزستان، وی توضیح داد: پرسنل ادارات همچنان دو سوم به صورت نوبت کاری و یک سوم به صورت مرخصی فعالیت کرده و ساعت اداری همچنان از ۷ تا ۱۴ خواهد بود.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خوزستان ادامه داد: افراد دارای بیماری زمینه ای، زنان باردار و مادران شیرده از حضور در محل کار معاف هستند (به شرط عدم اشتغال به کار دوم)، همچنین اماکن متبرکه و مساجد تا ۱۵ اردیبهشت تعطیل است و تجمع و افطاری در ماه مبارک رمضان ممنوع است.

مدیرکل حوزه دفتر استاندار خوزستان تصریح کرد: مدارس و دانشگاه‌ها تا مقطع فوق لیسانس تعطیل بوده و مقطع دکتری از فردا فعالیت خود را آغاز می کند.

نجاتی اضافه کرد: پاساژها و بازارهای سربسته از روز دوشنبه با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی می شود و روزانه صرفا تا ساعت ۱۸ حق فعالیت دارند و در صورتی که در پاساژ یا بازار سرپوشیده، رستوران یا قهوه خانه واقع باشد، فعالیت شان جز به صورت غذای بیرون بر ممنوع خواهد بود.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خوزستان اظهار کرد: پارک ها و بوستان ها برای تجمع و نشستن ممنوع اما اگر افرادی بخواهند در این مکان ها پیاده روی کنند، این کار بلامانع است.

وی بیان کرد: فعالیت سالن های ورزشی، بدنسازی، قهوه خانه ها، رستوران ها، سالن های پذیرایی و مراکز کسب و کاری که مستلزم تجمع است، ممنوع است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد