امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۵۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

پایگاه خبری تفکر جوان؛ به گزارش خبرنگار ما از بهبهان؛محمود امین نژاد مدیر عامل پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس در جلسه شورای اداری شهرستان بهبهان اظهار داشت:ابر پروژه پالایشگاه بیدبلند با سرمایه گذاری ۳/۵میلیارد دلاری بعد از مدتی وقفه در اسفند ماه ۱۳۹۵ مجددا آغاز و بدون وفقه تاکنون پیشرفت ۹۹% درصدی داشته است.

وی ضمن تقدیر از مدیران ،مهندسان و کارکنان این پروژه عظیم اظهار امیدواری کرد که پالایشگاه در اسفند ۹۸ یا اوایل سال آینده افتتاح شود.

مهندس امین نژاد در مورد جذب نیرو و پیمانکاران اعلام کرد که اولویت جذب با جوانان بومی شهرستان میباشد و برای نیل به این هدف هرچهار پیمانکار پالایشگاه ازمیان پیمانکاران بومی شهرستان بهبهان انتخاب گردیده اند.

مدیرعامل پالایشگاه خلیج فارس با تشکر از مسئولین شهری و استانی تاکید کرد دو پروژه عظیم جمع آورهای گازهای فیلر شرق کارون و همچنین احداث صنایع پایین دستی با پشتیبانی صندوق توسعه ملی و بخشی از آن توسط هلدینگ خلیج فارس بزودی آغاز خواهد شد.

مهندس امین نژاد یکی از آلودگی های پالایشگاهها را پساب های آنها دانست ،اما تصریح کرد در پروژه پالایشگاه بیدبلند با تعبیه حوضچه های تبخیر یک قطره آب صعنتی بیرون نمیرود.

خبرنگار بهبهان // محمد خلیجی

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد