امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۲۴ قبل از ظهر

سایز متن   /


به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، معصومه خنفری روز یکشبنه( اول دیماه ۱۳۹۸) در بازدید نماینده وزیر نفت و هیئت همراه از مناطق آبگرفته این شهرستان اظهار داشت: پس از بارندگی اخیر، خیلی از مناطق شهرستان کارون به زیر آب رفت و شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران در منطقه برای رفع مشکل این مناطق حضوری فعال داشتند.

وی افزود: برخی مناطق این شهرستان را بیش از ۱۱۰ هزار متر مکعب آب فراگرفته بود و ارتفاع آب تا ۲ متر می رسید که خوشبختانه با همکاری شرکت های منطقه از جمله شرکت های تابع شرکت ملی نفت ایران آب این مناطق طی ۳ روز به سمت رودخانه هدایت شد.

فرماندار شهرستان کارون تصریح کرد: شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران از جمله شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران در کنار ما هستند و نیروها و تجهیزات این شرکت ها شبانه روز در منطقه حضور دارند.

خانم خنفری خاطرنشان ساخت: در سیل فروردین ماه ۱۳۹۸ نیز این شرکت ها در امدادرسانی به مردم حضوری فعال داشتند و کارکنان، تجهیزات و ماشین آلات آنها شبانه روز فعال بوده و با کمک های آنان روستاهای ما که اکثر آنها به زیر آب رفته بود از خطر سیلاب نجات پیدا کردند.

وی افزود: نماینده وزیر نفت و معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نیز با حضور در مناطق سیل زده دستورات لازم را برای کمک رسانی به آسیب دیدگان و رفع مایحتاج آنان صادر کردند.

یادآور می شود در پی بارندگی روز دوشنبه ۲۵ آذرماه ۱۳۹۸ تعدادی از مناطق شهرهای اهواز و شهرستان کارون دچار آبگرفتی شد که با درخواست ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان امکانات و تجهیزات شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران برای رفع آبگرفتگی ها به خدمت درآمد و گروه های عملیاتی و ماشین آلات  شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در ۷ نقطه شهر اهواز و یک نقطه شهر کوت عبدالله مستقر شدند و ماشین آلات شرکت ملی حفاری ایران نیز در کوت عبدالله استقرار یافت.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد