امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۱۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش روابط عمومی، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با اعلام این خبر گفت: با توجه به نیاز عملیاتی و در راستای جلوگیری از توقف و یا کاهش تولید در واحد بهره برداری شماره ٣ آغاجاری توربین رستون واحد مذکور که از سال ۱۳۹۰  به دلیل ایرادات فنی امکان راه اندازی نداشت، پس از یکسال کار و تلاش کارشناسان و متخصصان این شرکت، تعمیر و بازسازی گردید و پس از مقاوم سازی فونداسیون و رفع اشکال از امکانات جانبی، زمینه نصب توربین ، پمپ و انجام اتصالات به شکل مطلوب فراهم شد.

مهندس ابراهیم پیرامون عنوان کرد: با توجه به مشکلات موجود در زمینه تامین این دستگاه‌ها و قطعات آنها با تلاش جمعی همکاران و انجام هماهنگی های لازم و استفاده تجهیز مذکور، فرآیند تعمیر و بازسازی، نصب و راه اندازی آن با موفقیت انجام شد.

وی با اشاره به اهمیت راه اندازی این توربین در واحد بهره برداری شماره ۳ آغاجاری افزود : با راه اندازی این توربوپمپ بیش از ٣٠٠ میلیارد ریال صرفه جویی اقتصادی صورت گرفته است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ادامه داد: سال گذشته نیز با تلاش همکاران همین واحد، توربین سولارساترن راه اندازی شد که با توجه به شرایط موجود تعمیر، بازسازی و راه اندازی این  دو توربین در کل بیش از ۶٠٠ میلیارد ریال برای شرکت ارزش آفرینی در بر داشته است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد