امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۴۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

اکثر اقلام گران شده است/یارانه  خیلی از خانوارهای ضعیف کیلویی قطع  شد

پایگاه خبرگزاری تفکر جوان؛ به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز اظهار داشت:مردم در دو هفته گذشته در برابر یکی از سخت‌ترین آزمون‌های الهی سربلند بیرون آمدند چون امت اسلامی همیشه در صحنه است یکی دو روزه جمع شد.

وی ادامه داد:این مردم برای آب و غذا و دارو انقلاب نکردند البته این به معنای آن نیست که مسؤولان باید معیشت مرد را مورد غفلت قرار دهند بلکه یادآوری آن است که شعارهای انقلاب استقلال آزادی و جمهوری اسلامی بود.

موسوی فرد گفت:دولت باید برای سپاسگزاری عملی از صبر و تحمل مردم در برابر مشکلات، به وضعیت معیشتی مردم بهبود ببخشد.

وی اضافه کرد:کمر عده‌ای از مردم زیر بار گرانی و مشکلات معیشتی خرد شده و به سختی زندگی خود را اداره می‌کنند.

امام جمعه اهواز خاطر نشان ساخت:اگر ما مسؤولین مثل عموم مردم زندگی کنیم یعنی اگر بنزین گران شد برای من مسؤول هم گران شود نه اینکه برای زن وبچه ما ماشین اختصاصی باشد.

وی ادامه داد:مردم عائله دولتمردان هستند ما برای عائله خود چگونه برنامه ریزی می‌کنیم همانگونه باید هوای مردم را داشته باشیم.

موسوی فرد گفت:خواص که بیشترین بهره‌ها را می برند و در سختی ها هم پا پس می‌کشند همانها که زن و فرزندانشان در خارج از کشور زندگی می‌کنند  اینها نمی‌توانند بفهمند وقتی یک نفر ۱۹ ماه حقوق نگرفته است یعنی چه.

وی اضافه کرد:شرایط را باید برای مردم تسهیل کرد مسؤولان تلاش می‌کنند ولی باید بدانند مردم در سختی هستند مسؤلان گفتند که اقلام گران نمی شود ولی اکثر اقلام گران شده است قیمت برخی اقلام سرجای خودش مانده است.

امام جمعه اهواز گفت:مسؤولان مبادا اینگونه فکر کنند که یکماه قیمت ها را کنترل کنیم بعد از آن هر چه خواست بشود. نکند این چند روز فقط مسؤولان در رسانه ها حرف از کنترل قیمت ها بزنند ولی بعدش کار را رها کنند.

وی با اشاره به بلاتکلیفی برخی از تاکسی‌ها در خصوص سهمیه سوخت ادامه داد: یارانه برخی ها به اعتقاد حقیر کیلویی قطع  شده است تعداد زیادی از خانوارهای ضعیف از این بسته حمایتی محروم شده اند باید در رفع مشکل این خانوارها تسهیل ایجاد شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد