امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۴۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

مشکلات تیم‌های نفتی خوزستان با حضور وزیر نفت برطرف می‌شود

پایگاه خبری تفکر جوان، به نقل از خبرگزاری ایرنا افشین حیدری در آیین افتتاحیه سومین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی خوزستان در اهواز اظهار داشت: ما باید زیرساخت های لازم برای ورود بخش خصوصی به امر ورزش را فراهم کنیم لذا انتظار داریم که نمایندگان مجلس ورود پیدا کنند و برای شرکت‌ها و ارگان های استان مشوق‌هایی در نظر گرفته شود تا در این حوزه به فعالیت بپردازند.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی لازم است تا بتوانیم شرکت‌های تولیدکننده را به مردم معرفی کنیم افزود: طی چند روز آینده نیز مراسم تجلیل از قهرمانان برگزار خواهد شد که این مراسم تفاوت‌هایی با آیینهای قبلی دارد. در این مراسم از برخی باشگاه‌ها و شرکت‌های بزرگ که در ورزش فعالیت می‌کنند، تجلیل خواهد شد که یکی از این شرکت‌ها، فولاد خوزستان است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ضمن قدردانی از شرکت و باشگاه فولاد خوزستان که از کادر فنی و بازیکنان این تیم به خوبی حمایت می کنند افزود: استاندار نیز نگاه ویژه‌ای به باشگاه فولاد دارد و امیدواریم این باشگاه بتواند به روزهای خوب خود برگردد.

حیدری افزود: در آینده نیز جلسه ای با مدیرکل امور مالیاتی استان، مدیرعامل باشگاه فولاد و چند شرکت دیگر در خصوص استفاده از ظرفیت‌های قانونی بحث مالیات ارزش بر افزوده و سایر قوانین مالیاتی، خواهیم داشت. 

وی با اشاره به اینکه سومین سالی است که نمایشگاه ورزش خوزستان برگزار می‌شود گفت: تمام هدف ما این است که بتوانیم به سمتی برویم که از تولیدکنندگان داخلی به ویژه آن‌هایی که در خوزستان کار تولیدی انجام می‌دهند، حمایت کنیم. ما به دنبال این هستیم که تولیدکنندگان‌ استان را به مردم معرفی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: نمایشگاه امسال نسبت به سال های گذشته از کیفیت بهتری برخوردار است همچنین امسال شاهد حضور بیشتر تولیدکنندگان نسبت به نمایشگاه‌های قبلی بودیم. امیدوارم به سمتی برویم که نمایشگاه ورزش خوزستان بتواند یکی از نمایشگاه‌های معتبر در کشور شود.

وی با بیان اینکه استقبال مردم از نمایشگاه خوب بود گفت: نمایشگاه ورزش استان در ابتدای راه خود قرار دارد، امسال بیش از ۳۰ واحد جدید درخواست حضور در نمایشگاه تخصصی ورزش را داشتند که این موضوع ما را نسبت به آینده امیدوارتر می کند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد