امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۳۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

ضرورت آموزش به مدیران انتخابی و انتصابی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، امید حاجتی پیش از ظهر امروز یکشنبه در جلسه پژوهش و فناوری استان خوزستان اظهار کرد: آنچه در حیطه وظایف و اختیارات ما در استان مهم است، این است که  بتوانیم  سیاست گذاری  و برنامه اجرایی مناسبی برای مواجه شدن با چالش ها را داشته باشیم که اولویت آن را باید کمیته ها تشخیص دهند.

وی افزود: هدف اصلی کارگروه این است که سعی کنیم در مسیر بی انتهای بهره وری و جاری شدن سلامت در سیستم اداری از طریق بحث فناورانه را دنبال کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان تصریح کرد: در برخی مواقع خصوصا در پست های سیاسی، افرادی انتصاب و یا انتخاب می شوند که تا تخصص مورد نیاز آن پست فاصله بسیاری دارد و باید آموزش های مورد نیاز را دریافت تا بهره وری بهتری را شاهد باشیم.

حاجتی بیان کرد: این کار گروه این توانایی و پتانسیل را دارد که تفکر جامعه را از طرز فکر «هر چه بادا باد» به چیزی که می خواهیم محقق شود، تغییر دهد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان در خصوص برپایی نمایشگاه هفته پژوهش در استان خوزستان گفت: این نمایشگاه باید در راستای فرهنگ سازی تخصصی و فنی این نگاه پژوهش محور و فناورانه تلاش کند.

حاجتی بیان کرد: باید با اجرای برنامه های مختلف تلاش کنیم تا فاصله فضا های پژوهشی با فعالیت های اقتصادی در استان کاهش پیدا کند.

وی در پایان گفت: باید شرکت های موفقی که از طریق توجه به فعالیت های نوآورانه و فناورانه توانستند نتیجه بهتری بگیرند به دیگر شرکت ها معرفی شوند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد