امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۰۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که امروز در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد ضمن انتقاد از عدم حضور برخی مدیران بانکی در جلسات اظهار کرد: بارها گفته ام که اگر مدیری به جلسات نیامد جانشین هم نفرستد.

وی خطاب به بانک های استان گفت: از نام کمینه ستاد تسهیل مشخص است که هدف آن رفع برخی موانع تولیدگران در محدوده زمانی خاصی است.

شریعتی تصریح کرد: مدیران بانک ها فلسفه این کمیته را درک نکرده اند چرا که با گذشت چندین جلسه همچنان بر اجرای قوانین سابق پافشاری دارند.

وی با اشاره به اینکه برخی بانک ها آنچنان قوانین سختگیرانه ای پیش روی تولیدگران گذاشته اند که از دریافت وام منصرف شده اند، یادآور شد: دولت اهتمام ویژه ای بر اجرای اقتصاد مقاومتی دارد.

استاندار خوزستان ضمن آنکه از تمام دستگاه ها خواست تا در تعیین مدیر پروژه و برش استانی جدیت به خرج دهند، خاطر نشان کرد: دستگاه ها در مرحله تدوین برنامه کمک نمی کنند اما بعد در مرحله تخصیص اعتبارات شاکی می شوند.

همچنین نورالله حسن زاده رئیس صنعت، معدن و تجارت خوزستان هم در این جلسه اظهار کرد: بالغ بر ۱۳هزار و ۴۰۰طرح در کل کشور بای پرداخت تهسیلات متقاضی هستند که از این تعداد ۵۶۹ آن مربوط به استان خوزستان است.

وی با بیان اینکه استان هایی مانند فارس، سمنان، گلستان و لرستان بیشترین پرداختی ها را به متقاضیان داشته اند، گفت: استان فارس ۶۷ میلییارد و ۸۰۰ میلیون تومان، سمنان ۶۰ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان و گلستان ۳۵میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان پرداخت کرده اند.

حسن زاده افزود: استان خوزستان در پرداخت تسهیلات به نسبت تعداد طرح ها در رتبه های آخر قرار دارد چراکه از مجموع طرح ها تا کنون تنها به ۵ طرح تسهیلات پرداخت شده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد