امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۴۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

پایگاه خبری تفکر جوان؛به گزارش ایسنا، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: روز گذشته ۱۳۹ هزار زائر از مرز شلمچه تردد کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود با توجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی، این آمار افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه ازدحام جمعیت در مرز شلمچه زیاد است، بیان کرد: از روز گذشته تاکنون ۵۵۰ دستگاه اتوبوس حامل زوار را به دلیل کثرت جمعیت در این پایانه به مرز چذابه انتقال داده‌ایم که حالت تردد در این مرز به شرایط عادی برگردد.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: حضور مردم در مرز شلمچه بسیار گسترده است و سفر زائران با امنیت کامل انجام می‌شود که با سلامت عازم کربلا شوند و در صحت کامل به کشورمان بازگردند.

عباس‌زاده با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات زائران، روزانه در پایانه مرزی شلمچه جلساتی با مسئولان و دستگاه‌های مربوطه برگزار می‌شود، گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ درصد افزایش تردد در هر دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته‌ایم و در حال حاضر نیز تردد عادی و روان است.

وی عنوان کرد: اگر چه در روزهای گذشته تردد زائران از مرز شلمچه با مشکلاتی از سوی آن طرف مرز مواجه بود اما در حال حاضر هیچ مشکلی در مرز ایران وجود ندارد.

انتهای پیام 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد