امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۶:۴۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

شهید محمدطاها اقدامی

به گزارش ایسنا، امروز ۱۳مهرماه همزمان با آغاز هفته ملی کودک در اهواز با شعار “آینده را باید ساخت”، آیین رونمایی از تندیس شهید محمدطاها اقدامی در مجتمع فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهواز برگزار شد.

این آیین با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان انجام می‌شود.

شهید خردسال محمدطاها اقدامی از شهدای مظلوم عملیات تروریستی اهواز است که در روز شنبه ۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۹۷ به منظور تماشای رژه نیروهای مسلح استان خوزستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس به همراه خانواده در بلوار قدس اهواز حضور یافت و هدف تیر کین تروریست‌های کوردل قرار گرفت.

هفته ملی کودک با همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان روز ۱۳ مهر با حضور مدیرعامل کانون، دبیر هفته ملی کودک و جمعی از مسؤولان استان خوزستان برگزار شد.

برنامه‌هایی مانند برافراشتن پرچم هفته‌ ملی کودک، رونمایی از تندیس محمدطاها اقدامی شهید حادثه تروریستی اهواز، بازگشایی مرکز فروش محصولات کانون «آفرینش»، رونمایی از تندیس «منشور آینده» و تمبر هفته‌ ملی کودک، رونمایی از ناوگان جدید دو مرکز سیار شهری و روستایی و گشایش نمایشگاهی از فعالیت‌های کانون استان خوزستان و سازمان‌های دولتی و غیردولتی در گیت بوستان اهواز تدارک دیده شده است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد