امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۴۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

پایگاه خبری تفکر جوان؛ به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، غلامرضا شریعتی امروز، ۳۱ شهریورماه در مراسم رژه هفته دفاع مقدس در اهواز، اظهار کرد: امروز مصادف با اولین روز هفته دفاع مقدس است؛ روزی که نشان اقتدار و قدرت‌نمایی نیروهای مسلح و جمهوری اسلامی است.

وی افزود: امروز روزی است که پس از ۴۰ سال فراز و نشیب، جمهوری اسلامی به عنوان قدرت یکه‌تاز منطقه در حال گسترش عمق استراتژیک خود است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: امروز آنچه دشمنان در ذهن خود برای کنترل و محدود کردن ایران طراحی می‌کردند، نقش برآب شده است.

وی ادامه داد: امروز جمله امام که می‌فرمود “آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند” تعبیر شده است. نیروهای نظامی ایران، زیور و زینت اسلام و مسلمین هستند و همه مستضعفان دنیا به این نیروها افتخار می‌کنند.

شریعتی با اشاره به حمله تروریستی سال گذشته در اهواز، گفت: سال گذشته حرکت مذبوحانه‌ای که انجام شد، اکنون با اقتدار پاسخ داده شد.

وی عنوان کرد: امروز با اقتدار تمام در مقابل مستکبران و کشورهای مختلف ایستاده‌ایم و از حریم خود و اسلام دفاع می‌کنیم و در مقابل هیچ قدرتی سر تسلیم فرود نمی‌آوریم. این کارها با برنامه‌ریزی و پشتوانه نظامی پیشرفته و علمی است.

استاندار خوزستان خاطرنشان‌کرد: ما تحریم هستیم اما روز به روز پله‌های ترقی را طی می‌کنیم و از این رو است که این‌چنین نتیجه گرفته‌ایم. در گام دوم انقلاب برنامه‌های کشور را طی خواهیم کرد تا ایران به عنوان یکی از قدرت‌های بزرگ دنیا عرض‌اندام کند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد