امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۵۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

پایگاه خبری تفکر جوان؛به گزارش خبرنگار ما از بهبهان _ این جلسه به صورت همایش مشترک و با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیران نهادها و دستگاههای اجرایی، اصحاب رسانه و مطبوعات، معاونین، کارشناسان و مدیران مدارس آموزش و پرورش بهبهان در تالار آفاق برگزار گردید
 
محمد حری فرماندار بهبهان در این جلسه  با تقدیر از جامعه فرهنگی بهبهان به پاس نتابج درخشان دانش اموران بهبهانی در کسب رتبه ها برتر در کنکور ۹۸ این موفقیت را ناشی از برنامه ریزی هدفمند دانست و از همه ارگانهای دولتی خواست تا با سرعت بخشیدن به همکاری های موثر خود با اموزش و پرورش در استمرار این موفقیتها کوشا باشند.
محمد حری سرمایه گذاری در اموزش و پرورش را هزینه ندانست و افزود هر چه بیشتر به مقوله اهمیت دهیم مانع خسارتهای بعدی شده ایم.

وی خواستارتعمیم فضای اموزشی به سرویسهای ایاب و ذهاب شد و گفت خانواده ها از زمان خروج دانش اموز از منزل ارزشمندترین امانت خود را بما می سپارسند و بر ما واجب است که از این امانات به بهترین شکل مراقب نماییم.

رسول عبدی مدیر اموزش و پرورش بهبهان نیز در این جلسه با اعلام اینکه از اردیبهشت ما با تشکیل گارگروه ها و جلسات متعدد به استقبال پروژه مهر رفته ایم.
اطهار داشت ابلاغ ۲۶۰۱پرسنل اموزشی صادر شده و همچنین مدیران واحدهای اموزشی با هماهنگی ادارات کل و پس از ازمون و مصاحبه انتخاب و احکام انان را صادر نموده ایم و انشاءالله بدون کمترین مشکل به استقبال ۳۱ هزار دانش اموز در مقاطع و پایه های اموزش خواهیم رفت.

عبدی پور از افتتاح ۱۱پروژه روستایی با هزینه ایی بالغ بر یک میلیارد و ششصد میلیون تومان در مهرماه خبر داد و تصربح کرد این پروژه ها در مناطق روستایی واجب التوجه به بهره برداری خواهند رسید وی همچنین تجهیز و بازسازی اساسی ۲۳ مدرسهو اسفالت یا ایزوگام ۲۶ نهاداموزشی را از دیگر فعالیتهای زیر مجموعه اموزش وپرورش برشمرد و تلاشهای معاونت توسعه و منابع انسانی را در این موفقیتها، راه گشا ارزیابی نمود.

 مدیر آموزش و پرورش بهبهان اظهار امیدواری کرد درسایه تلاشها و برنامه ریزیهای صورت گرفته سال تحصیلی جدید نیز سالی سرشار از موفقیت های آموزشی و پرورشی و توام با سلامتی برای دانش آموزان پرتلاش و دبیران دلسوز شهرستان بهبهان باشد.

خبرنگار بهبهان/ محمد خلیجی

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد