امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۲۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

پایگاه خبری تفکر جوان به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن اینکه رسیدن به قرب الهی را هدف نهایی زیارت دانست اظهار کرد:  اگر خداوند به زیارت اهل‌بیت عصمت و طهارت امر می‌کند به ملاحظه این است که انسان به جایگاه قرب الهی راه پیدا کند.

وی افزود: زیارت بهانه‌ای برای رسیدن به عرش الهی است به همین دلیل با توجه به پیش رو بودن اربعین حسینی مسوولین نظام مقدس اسلامی باید خود را برای خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) آماده کنند.

امام جمعه اهواز در رابطه با اشتغال جوانان  عنوان کرد: با توجه به اینکه بسترسازی و زمینه برای اشتغال آسان جوانان  از ناحیه ادارات دولتی و برخی شرکت‌ها بسته شده است باید تلاش شود که حداقل در استان خودمان از به‌کارگیری نیروی‌های غیربومی جدا اهتراز شود؛ هنگامی که افراد غیربومی به استان می‌آیند باید مقدار زیادی ظرفیت برای آن‌ها ایجاد کرد در حالی که این ظرفیت‌ها بدون تحمیل هزینه‌های اضافی بر دولتمردان برای جوانان استان فراهم است.

وی افزود: بر این مسئله تاکید می‌شود که تلاش کنیم تا افراد بومی را در تمام ظرفیت‌هایی که مهیا است به کار ببریم چرا که خانواده‌ها برای جوانان خود دغدغه‌مند هستند و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در راستای همین بیکاری است.

موسوی‌فرد در رابطه با پساسیل بیان کرد: خود را باید برای ترسالی آماده کنیم چرا که طبق پیش‌بینی‌ها، بارندگی‌های امسال نیز قابل توجه است، باید به رودخانه و تمام نهرهایی که نیازمند لایروبی است توجه ویژه‌ای شود.

وی افزود: سیل‌بندها در سال گذشته دچار آسیب شد به همین دلیل روستاهایی که نیازمند نصب سیل‌بند در اطراف محدوده خود هستند باید مورد توجه قرار گرفته و تصور من بر این است که در این راستا همچنان میتوان از ظرفیت نیروهای مسلح استفاده کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد