امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۲۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش سایت شهرداری اهواز ، امیر آهن جان معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز در خصوص برنامه های دهه کرامت گفت: به مناسبت این ایام مبارک که همزمان با میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا(ع) است شهرداری اهواز برنامه های متنوعی را برگزار می نماید. از جمله این برنامه ها جشنهای آفتاب مهربانی است که با همکاری معاونت های فرهنگی مناطق هشتگانه برگزار می شود. طبق برنامه ریزی های به عمل آمده مناطق یک و دو ۲۲ مردادماه جشنهایی را در پارک شهید هاشمی و بوستان ۴۲ هکتاری برگزار می نمایند. منطقه سه نیز ۲۱ مردادماه در پارک ولایت جشن آفتاب مهربانی را برگزار می کند. منطقه چهار هم ۲۳ مردادماه در پارک مادر اقدام به برپایی جشن خواهد کرد.

وی افزود: مناطق پنج و شش در تاریخ ۲۱ مردادماه در شهرک کاویان و کوی عین دو جشنهایی را برگزار می کنند . منطقه هفت ۲۰ مردادماه در پارک کوهساران و منطقه هشت ۲۱ مردادماه در پارک صداقت جشنهای آفتاب مهربانی را برگزار می کنند.

معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز در ادامه گفت : این جشنها ساعت ۲۱ وبا حضور شهروندان برگزار می شود و در آنها آیتم های مختلفی ازجمله نمایش تئاتر ، مسابقه آموزش شهروندی ، موسیقی ، سخنرانی و … گنجانده شده است.

آهن جان همچنین گفت: علاوه برجشنهایی که توضیح داده شد در منطقه یک ، پنج و شش در مسجد جواد الائمه ، مسجد امام رضا(ع) کوی ملاشیه و مسجد امام رضا(ع) کوی علوی نیز جشنهایی برگزار خواهد شد.

وی در خصوص استقبال از کاروان رضوی و خادمان امام رضا (ع) گفت: چند سالی است که همزمان با دهه کرامت و میلاد ثامن الحجج امام رضا (ع) جمعی از خادمان حرم رضوی به استان خوزستان سفر می کنند. در همین راستا مراسمات استقبالی با حضور مردم و عاشقان حرم و صحن و سرای امام رضا (ع) در مسجد جواد الائمه منطقه یک ، زیتون کارمندی و مسجد اهل بیت در کوی علی آباد در منطقه سه و مسجد امام حسین (حصیرآباد) منطقه هفت برگزار خواهد شد.

معاون شهردار اهواز در بخش دیگری از این گفتگو به فضاسازی انجام شده در سطح شهر اشاره نمود و افزود: از دیگر اقدامات شهرداری اهواز فضاسازی و زیبا سازی سطح شهر با نصب بنرو ریسه بندی است تا شهر حال و هوای شادی به خود گرفته و مردم برای حضور در جشنهای دهه کرامت آمادگی پیدا کنند.

وی در پایان این مصاحبه گفت: شهرداری اهواز با تمام توان خود سعی در ایجاد فضایی معنوی در این روزهای عزیز دارد و در تلاش است با برگزاری جشنهای شاد لحظات خوشی را برای شهروندان اهوازی رقم بزند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد